مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان گفت: بسیج سازندگی استان لرستان پرچم‌دار فرهنگ اقتصاد مقاومتی باشد و باید فرهنگ اقتصاد مقاومتی در جامعه نهادینه شود.
کد خبر: ۸۵۸۵۷۳۲
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴

به گزارش گزاری بسیج از لرستان، محمد برامکی در کارگروه تخصصی اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان که در سالن جلسات بسیج سازندگی استان برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت امام سجاد(ع)، اظهار داشت: در بحث اقتصاد مقاومتی قرارگاهی باید باشد تا جهت برنامه‌های اقتصاد مقاومتی را مشخص کند بنابراین از بسیج سازندگی انتظار می‌رود که پرچم‌داری فرهنگ اقتصاد مقاومتی را داشته باشد چراکه مقام معظم رهبری فرمود اگر بحث فرهنگی کار حل شود خیلی از قضایا حل می‌شود.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی باید به‌صورت فرهنگ در بین افراد جامعه جا بیفتد که این امربر عهده بسیج است و باید بسیج در این زمینه کمک کند.

مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان عنوان کرد: بسیج سازندگی نباید به‌صرف اینکه بسیج سازندگی است همه کارها را انجام دهد بنابراین اصل قضیه تقدس بخشیدن به کار و فعالیت اقتصادی در جهت رفع تحریم‌ها است.

وی با اشاره به اینکه نخستین ویژگی اقتصاد مقاومتی بحث فرهنگی است، بیان کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی به‌طور حتم باید فرهنگ کار در بین جامعه جا بیفتد از این‌ رو باید مطالبه‌گری را در سطح مردم بالا ببریم.

برامکی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بزرگ‌ترین مبارزه با آمریکا و استکبار بحث اقتصاد مقاومتی است، گفت: تحریم‌ها به‌ شرط اینکه از آن به‌ عنوان فرصت استفاده کنیم می‌تواند خیلی خوب باشد بنابراین تحریم‌ها را نه به‌ عنوان معضل بلکه باید به‌ عنوان یک فرصت تلقی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی لرستان در عرصه اردوهای جهادی و پروژه‌های محرومیت‌زدایی کارهایی زیادی انجام داده است اما آن چیزی که در کارهای سازندگی بیشترین نمود را داشته بحث فرهنگی است که امروز جامعه با آن نیاز دارد.

ارسال نظرات