ترکاشوند
بهرام بیرانوند در گفتگو با بسیج:
آقای ظریف باید انقلابی عمل کند و در مقابل یاوه گویی های سعودی سکوت نکند؛ اگر آقای ظریف انقلابی عمل نکند هزینه دیپلماسی لبخندش را مردم خواهند پرداخت.
کد خبر: ۸۵۸۵۷۷۵
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با توجه به تهدیدات مکرر وزیر خارجه عربستان علیه ایران و عدم پاسخگویی دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج گفت: ما مدافع ملت های مسلمان منطقه هستیم؛ عربستان تاوان ندانم کاری ها و جنایتکاری هایش را پس می دهد.
وی با اشاره به جنایات آل سعود خاطرنشان کرد: سعودی ها بحرین را اشغال کرده اند، ناجوانمردانه یمن را بمباران می کنند و این اقدامات مشروعیت عربستان را زیر سوال برده است و آل سعود در داخل دچار بحران ناکارآمدی شده است.

بیرانوند افزود: ناتوانی در اداره حج و در حادثه منا نمونه ای از بی کفایتی آل سعود است اما در این میان وزیر تازه کار آنها ایران را تهدید می کند و ما را اشغالگر می خواند؛ این را همه دنیا می دانند که نه تنها عربستان بلکه ارباب هایشان نیز توان تهدید ایران را ندارند.

وی درباره موضع دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران نسبت به سعودی ها تصریح کرد: موضع جمهوری اسلامی ایران در حادثه منا توسط مقام معظم رهبری به صورت علنی اعلام شد و ایشان فرمودند که پاسخ ما سخت و خشن خواهد بود؛ لذا اگر آقای ظریف و دستگاه دیپلماسی ما با سرعت نظام، خود را هماهنگ نکنند قطعا از این قافله عقب می مانند.

بیرانوند تاکید کرد: آقای ظریف باید انقلابی عمل کند و در مقابل یاوه گویی های سعودی سکوت نکند؛ اگر آقای ظریف انقلابی عمل نکند هزینه دیپلماسی لبخندش را مردم خواهند پرداخت.
ارسال نظرات