مسئول سومین جشنواره کشوری افسران جوان جنگ نرم بسیج دانشجویی:
سومین جشنواره کشوری افسران جوان جنگ نرم به درخواست شرکت کنندگان و استقبال گسترده دانشجویان تا 20 آذرماه تمدید شد.
کد خبر: ۸۵۸۵۷۹۷
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول سومین جشنواره کشوری افسران جوان جنگ نرم بسیج دانشجویی گفت: فراخوان سومین جشنواره کشوری افسران جوان جنگ نرم با موضوع فرصت‌ها، آسیب‌ها و تهدیدات شبکه‌های اجتماعی تا 20 آذرماه تمدید شد.

مصطفی دودانگه افزود:آثار متعدد و بسیار مطلوب و خوبی از استان‌های مختلف کشور به دبیرخانه جشنواره رسیده و سطح کیفی آثار نیز بالاست، از دانشجویان علاقمند و هنرمند دعوت کرد تا در فرصت باقیمانده آثار خود را با موضوع فرصت‌ها آسیب‌ها و تهدیدات شبکه‌های اجتماعی در قالب پوستر، کاریکاتور، مقاله، انیمیشن، اینفوگرافی و فیلم‌های کوتاه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی دلیل تمدید فراخوان جشنواره را درخواست شرکت کنندگان و استقبال گسترده دانشجویان پس از باز گشایی دانشگاه‌ها دانست.

دودانگه اظهار داشت: پس از پایان فراخوان بلافاصله داوری آثار رسیده به دبیرخانه توسط اساتید مجرب کشوری و استانی آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: پس از فراهم آمدن مقدمات لازم و دعوت نفرات از سراسر کشور و برگزاری جلسات متعدد با ارگان‌ها، دانشگاه‌ها و انجام هماهنگی‌های لازم مانند سال گذشته اختتامیه این جشنواره و اهدا جوایز و تقدیر از نفرات برتر به میزبانی یکی از دانشگاه‌های بزرگ شهر زنجان 26 بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

مسئول فناوری اطلاعات و ارتباطات ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در قالب پوستر، کاریکاتور، مقاله، انیمیشن، اینفوگرافی و فیلم‌های کوتاه به دبیرخانه این جشنواره در زنجان ارسال کنند.

مصطفی دودانگه افزود: انتخاب ابعاد آثار دلخواه و علاقه‌مندان به شرکت در بخش مقاله نویسی نیز می‌توانند در قسمت مربوط به مقاله با رعایت ساختار مقاله ثبت‌نام کنند.

دودانگه به موضوعات مختلف جشنواره کشوری فرصت‌ها، تهدیدها و آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: تأثیر شبکه‌های اجتماعی در غفلت از خانواده، تأثیر شبکه‌های اجتماعی در از دست دادن دوستان، آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی، آسیب‌ها و تهدیدات شبکه‌های اجتماعی، چالش‌های امنیتی در شبکه‌های اجتماعی، ارتقای سواد رسانه‌ای راه مقابله با تهدیدات شبکه‌های احتماعی، تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر سبک زندگی اسلامی ایرانی، شبکه‌های اجتماعی اصلی‌ترین ابزار ناتوی فرهنگی و اجتماعی در جنگ نرم، نحوه تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مجازی و نحوه شکوفه‌پروری درخت ایثار و شهادت در بین دانشجویان با ابزار شبکه‌های اجتماعی مجازی از موضوعات این جشنواره است.

وی گفت: 30 اثر نیز برای حضور در نمایشگاه جشنواره انتخاب می‌شود.

مسئول سومین جشنواره کشوری افسران جوان جنگ نرم بسیج دانشجویی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق پست پیشتاز به دبیرخانه جشنواره به آدرس زنجان، اعتمادیه، نبش خیابان هشتم غربی، ناحیه بسیج دانشجویی زنجان، مدیریت فاوا و فضای مجازی و یا به آدرس asrebidari@chmail.ir ارسال کنند.

وی ادامه داد: جشنواره سراسری فرصت‌ها، آسیب‌ها و تهدیدات شبکه‌های اجتماعی در تلاش است تا با شناسایی آسیب‌ها و معرفی فرصت‌ها استفاده صحیح از این ابزارها را در جامعه اشاعه دهد.

دودانگه در پایان با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی زنجان توانسته است تاکنون دو دوره جشنواره استانی و کشوری افسران جوان جنگ نرم را طی دو سال گذشته با حضور دانشجویانی از دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار کند، گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 02433063320 تماس حاصل کنند.

مسئول سومین جشنواره کشوری افسران جوان جنگ نرم بسیج دانشجویی افزود: همچنین علاقه مندان می توانند آثار خود را ازطریق پست پیشتاز به آدرس asrebidari@chmail.ir و یا به آدرس، زنجان، اعتمادیه، نبش خیابان هشتم غربی، ناحیه بسیج دانشجویی زنجان، مدیریت فاوا و فضای مجازی ارسال کنند.

ارسال نظرات