رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه آمریکا برای حضور در ایران بدنبال جاده صاف کن است گفت: مردم ایران بارها و بارها نشان داده‌اند که در برابر افراد سهل‌اندیش و خوش‌باوری که چشم امیدشان به آمریکاست، ساکت نخواهند بود.
کد خبر: ۸۵۸۵۷۹۹
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، در دومین نشست ستاد بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان استان گیلان، که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد با اشاره به تلاقی ماه محرم و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: تلاقی ماه محرم با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی فرصت مناسبی است تا به تبیین این رخداد بزرگ بپردازیم.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب پیوسته به وجه استکبارستیزی و بیداری در مقابل آمریکا اشاره دارند، به واسطه وجود زمینه‌های تاریخی در شیوۀ موسوم آمریکاست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه آمریکا در تاریخ این مرز و بوم نشان داده است که تمام آرزویش حرکت و رفتار کسانی است که در برابرش نرمش نشان دهند گفت: همین نرمش در مقابل آمریکا یعنی نفوذ بنابراین بی‌مناسبت نیست که مقام معظم رهبری در شش ماهه اخیر بیش از 152 بار واژه نفوذ را در سخنان خود به کار بردند.

حجت‌الاسلام اشجری رمز عبور آمریکا در ایران را نفوذ دانست و گفت: معمار کبیر انقلاب اسلامی پیوسته بر مقابله راه‌های نفوذ اقتصادی، سیاسی، امنیتی و فرهنگی آمریکا تأکید داشتند، لذا فرمودند «ما با هیچ کدام از ابرقدرت‌ها سر سازش نداریم، نه تحت سلطه آمریکا می‌رویم و نه زیر بار شوروی، ما مسلمانیم و می‌خواهیم زندگی کنیم» و در جای دیگر فرمودند «سلطه آمریکا تمام بدبختی‌های ملل مستضعف را به دنبال دارد».

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند «نه نفوذ اقتصادی آمریکایی‌ها را در کشورمان اجازه خواهیم داد، نه نفوذ سیاسی آنها را، نه حضور فرهنگی آنها، با همۀ توان مقابله خواهیم کرد» گفت: ملت ایران هیچگاه کودتای 28 مرداد را فراموش نمی‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به اینکه ملت ایران هیچوقت خصومت آمریکا در تحریک و تقویت صدام  برای ایجاد جنگ هشت ساله را از یاد نخواهد برد ادامه داد:  چه کسی است که تحریم‌های ظالمانۀ آمریکا در طول سال‌های اخیر را فراموش کند.

حجت‌الاسلام اشجری با بیان اینکه آمریکا برای حضور در ایران به دنبال جاده صاف‌کن است اضافه کرد: مردم ایران بارها و بارها نشان داده‌اند که در برابر افراد سهل‌اندیش و خوش‌باوری که چشم امیدشان به آمریکاست، ساکت نخواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: برای مردم حجت تمام شده است آنان پیام روشن مقام معظم رهبری را دریافته‌اند که مذاکره با آمریکا ممنوع است و زاویه پیدا کردن با این سخن نشانه انحراف است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان گفت: اگر در سال جاری تأکید بیشتری بر استکبارستیزی شد و ضرورت حضور همه اقشار ملت بیش از گذشته است لذا برای این که آمریکا به ‌عده‌ای امیدوار شده است واین ملت عاشورایی با مشت‌های گره شده خود پاسخ کوبنده‌ای در 13 آبان به این خیال خوش آمریکا خواهند داد، شعارهای مرگ بر آمریکای مردم در سیزدهم آبان امسال کوبنده‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود.

حجت‌الاسلام اشجری یادآور شد: شعار مرگ بر آمریکا، در سراسر استان طنین‌انداز خواهد شد و پرچم شیطان بزرگ آمریکا نیز همچون سال‌های گذشته به آتش کشیده خواهد شد.

وی گفت: مسئولیت برگزاری راهپیمایی یوم‌الله سیزده آبان با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است و این شورا پس از تشکیل ستاد با حضور دستگاه‌های عضو نسبت به برنامه‌ریزی‌های لازم اقدام می‌نماید.

حجت‌الاسلام اشجری افزود: سخنرانان مراسم سیزدهم آبان در سراسر استان بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری نسبت به تبیین توطئه‌های استکبار جهانی به‌ویژه شیطان بزرگ آمریکا اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی در پایان گفت: راهپیمایی باشکوه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی امسال در 53 نقطه برگزار و در شهر رشت رأس ساعت 9 صبح از مسیرهای چهارگانه زیر به سوی میدان شهدای ذهاب و با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین مصلحی «مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» انجام خواهد شد.

 

ارسال نظرات