خبرهای داغ:
احمدی گفت: مردم نذورات و منابع مالی خود را تنها از طریق ستاد عتبات به دست موکب ها برسانند.
کد خبر: ۸۵۸۵۸۰۲
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

سهراب احمدی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات و مسئول تدارکات پیاده روی اربعین استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارتباط با پشتیبانی از هیئات مذهبی که قصد دارد در پیاده روی اربعین شرکت کنند عنوان کرد: سال گذشته 20 میلیون نفر در این مراسم حضور پیدا کردند و نواقص خدمات رسانی در این دوره بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی ادامه داد: امسال این موضوع هم از طرف دفتر مقام معظم رهبری و دولت محترم مورد تاکید می باشد، همه دست به دست هم داده اند تا با مدیریت قوی نابسامانی ها رفع شود.

احمدی اظهار کرد: امسال 10 کمیته مختلف با ارتباطات قوی با استانداری، وزارت کشور و...جهت پشتیبانی از موکب ها در حال انجام وظایف هستند.

وی خاطر نشان کرد: طی سال های گذشته بسیاری از کاروان ها مانند رزمندگان اسلام مواد مورد نیاز خود را همراه کاروانشان می بردند که امسال این امکان به هیچ وجه وجود ندارد.

احمدی افزود: تنها راه کمک مالی به موکب ها واریز وجه نقد به شماره حساب 1040بانک ملی و دادن وسایل مورد نیاز، آب و مواد خوراکی به 30 پایگاه حاضر در سراسر استان می باشد.

این مسئول در ادامه با تاکید بر  اهمیت داشتن  گذرنامه بیان کرد: امسال داشتن گذرنامه از منظر دولت عراق و ایران اسلامی اهمیت ویژه دارد و لازم است عموم هم وطنان اطلاع داشته باشند که به هیچ عنوان امکان خروج از مرز ها بدون گذرنامه وجود ندارد.

احمدی مسئول ستاد عتبات عالیات استان قزوین خاطر نشان کرد: تنها راه شرکت در این گرد همایی پر شور ثبت نام از طریق سامانه سماح و یا مراجعه به سازمان حج و زیارت و هماهنگی با دفاتر مسافرتی خواهد بود.

وی در پایان گفت: انتظار می رود حدود 22 ملیون نفر در پیاده روی اربعین حضور پیدا کنند و تمام سعی و تلاش سازمان ها بر این خواهد بود که این جمعیت بتوانند نهایت حض معنوی را حاصل کنند.

1004/ت30/ ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها