رئیس شورای عالی زنان کردستان گفت: هدف از همایش ما زنده ایم تجلی آرمان های فرهنگی و اسلامی در بین تمامی اقشار جامعه است.
کد خبر: ۸۵۸۵۸۸۸
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فاطمه ابوالهادی رئیس شورای عالی زنان کردستان در همایش نهضت ما زنده ایم در سنندج اظهار کرد: نهضت من زنده ام برگرفته از نهضت خانم معصومه آباد است که ما می خواهیم در کنار ورزش این نهضت را هم زنده نگه بداریم.

مسئول امور بانوان نماینده محترم ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه نهضت ما زنده ایم نهضتی جاری و ساری است که در سراسر کشور آغاز شده است، افزود: این نهضت همزمان با سراسر کشور در استان کردستان هم آغاز شده و هدف آن تجلی آرمان های فرهنگی و اسلامی در دانشگاه و در بین دیگر اقشار جامعه است.

ابوالهادی مراسم نهضت ما زنده ایم را در راستای بصیرت افزایی در سطح کشور ارزشمند عنوان کرد و افزود: این اقدام توسط بسیج دانشجویی در سراسر کشور شکل گرفته و امیدواریم بتواند با گرامیداشت ایام ماه محرمهم نهضت خود را شکل و سیاق حسینی و فرهنگی ببخشد.

وی با بیان اینکه زن مسلمان بایدتابع قرآن و اسلام باشد، افزود: حیا، حجاب و پاکدامنی اصول جامعه اسلامی است که باید زن مسلمان با رعایت آنها جامعه را از هرگونه تباهی و ناپاکی مبرا کند.

وی در ادامه گفت: نگاه زن به اسلام به عنوان یک شخصیت ممتاز و اثرگذار در جامعه که الگوی آن نشات گرفته از آیات نورانی قرآن کریم ، سیره نبوی و فاطمی و روش حضرت زینب(س) است، می باشد.

ابوالهادی افزود: با این نگاه لازم است زنان در کنار مردان برای اعتلای خود و تکامل خود و با تاکید و توجه و رعایت احکام نورانی قرآن و احکام شریعت مقدس اسلام فعالیت داشته باشد.

رئیس شورای عالی زنان کردستان گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی زن موجودی کریم و صاحب نظر و ارزشمند است که می تواند و باید الگوی زنان جهان باشد.

ارسال نظرات