آیت الله صفایی بوشهری در جمع بسیجیان شهرستان زرند گفت : ذات بسیج و تفکر بسیجی چیزی جزء “خداترسی” و “اخلاص” نیست و همین دو مورد بود که ما را در جبهه های دفاع مقدس پیروز کرد.
کد خبر: ۸۵۸۵۹۰۱
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج سپاه ثارالله استان کرمان، آیت الله صفایی بوشهری در جمع بسیجیان حاضر در رزمایش بزرگ عاشورائیان زرند گفت : ما قبل از اینکه با شیطان و دشمنان و دیگر کفار بجنگیم ابتدا باید آمریکای درون خودمان به نام نفس اماره را شکست بدهیم و اگر بخواهیم بر دشمن خارجی مسلط و پیروز شویم با ید حتماً در درون پیروز شویم.

وی تصریح کرد : ذات بسیج و تفکر بسیجی دو چیز است و بنا به فرموده امیرالمومنین (ع) باید بدانیم که اگر بسیجی باشیم ، پاسدار باشیم و یا مسئول باشیم تا این دو چیز را نداشته باشیم هرگز موفق نمی شویم و آن دو چیزی جزء "خداترسی” و "اخلاص” نیست و همین دو مورد بود که ما را در جبهه های دفاع مقدس پیروز کرد.

صفایی یادآور شد : همه از آمریکا می ترسند بجز جمهوری اسلامی ایران و هیچ کس جرأت ندارد مرگ بر آمریکا بگوید جز مردم ایران، و این بر می گردد به سخن امام صادق (ع) که فرمودند اگر انسان از خدا بترسد خدا همه کس را از او می ترساند اما اگر از خدا نترسد ، خدا او را از همه چیز می ترساند.

وی با اشاره به سخنان امام علی (ع) گفت : تکبر ، حرص و حسد سه چیزی هستند که انسان را بدبخت می کنند بنابراین ما نباید اجازه بدهیم این سه چیز هیچکاه بر ما حکومت کنند چرا که اینها در کنار هواپرستی و دنیاطلبی و … از میدان جنگ و بمب اتم هم خطرناکتر هستند.

وی اظهار داشت : بعد از جنگ با نفس درون، دومین جنگ ، مبارزه با شیطان است و سومین کافر، شیطان بزرگ آمریکا و اطرافیانش است که اگر دو کافر اول (نفس اماره و شیطان) را شکست داده باشیم به راحتی می توان با فرهنگ، امر به معروف ، نماز و با اهل تقوا بودن با آمریکا بجنگیم و او را شکست بدهیم و این را بدانیم که با آمریکا نمی توان جنگید الا با صفای دل.

آیت الله صفایی بوشهری در پایان با ذکر مصیبت امام حسین (ع) و حضرت علی اصغر سخنان خود را به اتمام رساند.

لازم به ذکر است آیت الله صفایی در دهه اول محرم سخنران مراسم عزاداری در حسینیه ثارالله بعد از نماز مغرب و عشا می باشد.

انتهای پیام/M

ارسال نظرات