خبرهای داغ:
مدیرکل پدافند غیرعامل قم خبر داد؛

برگزاری همایش پدافند غیر عامل ویژه فرماندهان بسیج در قم

مدیرکل پدافند غیرعامل قم گفت: همزمان با هفته پدافند غیر عامل، همایش یک روزه فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج قم برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۸۵۹۲۱
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مهدی متقیان همزمان با دومین روز از هفته پدافند غیرعامل در گفت و گو با خبرنگاران طی سخنانی اظهار کرد: 600 نانوایی در شهر قم مجوز فعالیت دارند و همه آن ها تنها از گاز شهری برای سوخت خود استفاده می کنند و دوگانه سوز کردن حداقل 10 درصد از نانوایی های قم باید در دستور کار باشد.

وی در مورد فعالیت های ترویجی انجام شده در حوزه پدافند غیرعامل درقم گفت: پنج هزار نفر ساعت آموزش برای مدیران استان، مسئولان حراست های ادارات و کارشناسان سایبری گذاشته ایم که از دل آن ها 15 نفر مربی آموزشی پدافند غیرعامل تربیت خواهند شد.
وی ابراز داشت: یکی از مهم ترین برنامه های ما ایجاد ارتباط موثر با آموزش و پرورش است و از این رو در هفته پدافند غیرعامل همایشی آموزشی را برای دانش آموزان برگزار می کنیم.
متقیان افزود: استان قم 350 هزار نفر دانش آموز دارد و در طرحی نو که به نوبه خود در کشور اولین طرح است سعی داریم مسئولان بسیج دانش آموزی هر مدرسه را در ابلاغی به عنوان مسئول پدافند غیرعامل مدرسه تعیین کنیم.
وی ادامه داد: برگزاری همایش هایی را نیز برای اصناف استان قم در نظر داریم و هم چنین بزودی همایشی را برای آشنایی اصحاب رسانه قم با موضوع پدافند غیرعامل برگزار خواهیم کرد.
متقیان با اشاره به نامگذاری چهارم تا دهم آبان ماه به عنوان هفته پدافند غیرعامل گفت: برگزاری دوره آموزشی برای مدیران و مسئولان پدافند دستگاه های اجرایی در سپاه قم، برگزاری همایش یک روزه فرماندهان حوزه ها پایگاه های مقاومت بسیج قم، برگزاری دوره های بازآموزی یک روزه پدافند غیرعامل، دیدار رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با مراجع تقلید و برگزاری رزمایش قطع برق در مراکز حساس و حیاتی استان چون صدا و سیما و بانک ها از جمله برنامه های هفته پدافند غیرعامل در استان قم خواهد بود.


ارسال نظرات