مسئول فرهنگی سازمان بسیج اساتید استان کرمان از برگزاری کارگاه جنگ نرم دانشگاهها و مراکز آموزش عالی شهرستان بم فردا چهارشنبه خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۵۹۳۰
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج سپاه ثارالله استان کرمان، حجت قاسمپور مسئول فرهنگی سازمان بسیج اساتید استان کرمان در خصوص جنگ نرم  و اهداف آن گفت:جنگ نرم امروزه یکی از کارآمدترین و کم هزینه ترین و درعین حال خطرناک ترین انواع جنگ علیه امنیت ملی یک کشور است زیرا می توان با کمترین هزینه به اهداف مورد نظر دست پیدا کرد.

وی بااشاره به برگزاری کارگاه جنگ نرم در شهرستان بم و سایر دانشگاههای استان خاطر نشان کرد:سازمان بسیج اساتید استان کرمان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری که ایشان اساتید را فرماندهان جنگ نرم نامیدند از سال گذشته شروع به برگزاری کارگاه جنگ نرم در دانشگاههای شهرستان کرمان نموده است و تا کنون این کارگاه را در شهرستانهای کهنوج، جیرفت، بافت، سیرجان و شهربابک برگزار نموده است و تا آخر سال ۹۴ در شهرستان های رفسنجان، بردسیر و زرند نیز برگزار خواهد گردید،وی همچنین از برگزاری کارگاه جنگ نرم دانشگاهها و مراکز آموزش عالی فردا چهارشنبه ۶ ابانماه ۹۴ شهرستان بم خبر داد.

مدیر فرهنگی بسیج اساتید کرمان با اشاره به اهداف کارگاههای جنگ نرم بیان کرد: تربیت نیروهای متخصص و هوشمند در دانشگاه ها و عملیاتی کردن رهنمود های مقام معظم رهبری ، ارتقای توانمندی تئوریک اساتید جنگ نرم  ، فراگیری مهارت تحلیل برآورد جنگ نرم متناسب با محیط های مختلف  و آشنایی با مفاهیم، مبانی و تهدیدات جنگ نرم و راهکار های مقابله با آن را از اهداف این کارگاه بیان نمود.

قاسمپور در ادامه تسریح کرد: همچنین  شناخت درست از تحولات سیاسی ، هوشمندی سیاسی در مواجهه با مسائل سیاسی و ارتقای توانمندی فکری را از جمله انتظارات از فرماندهان  جنگ نرم بیان نمودند.

وی در پایان افزود: این کارگاه چهارشنبه ۶/۸/۹۴ با حضور اساتید دانشگاهها و مراکز اموزش عالی شهرستان بم در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بم برگزار خواهد گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات