فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: بسیج در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی به خوبی عمل کرده است.
کد خبر: ۸۵۸۵۹۶۷
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، پاپی نژاد: بسیج تا کنون در عرصه های مختلف بسیار موفق عمل کرده و هم اکنون از همه ظرفیت های بسیج برای تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده می شود.
وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در خصوص تکیه بر توانمندیهای داخلی و اقتصاد مقاومتی بسیار تاکید داشته اند و بسیج هم در این راستا وارد عمل شده و بسیجیانی که طرح هایی در حوزه اقتصاد مقاومتی داشتند در این زمینه وارد شده اند.
به گفته وی در این راستا به بسیجیانی که متقاضی این طرح ها بوده اند، وام هایی ارائه شد که در زمینه های پرورش مرغ، بوقلمون، بلدرچین، ماهی، دام و تولید عسل فعالیت نمایند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تصریح کرد: بسیجیان با اجرای این طرح های در بروجرد بسیار موفق عمل کرده و با تکیه بر توانمندیهای خود توانسته اند برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی گام های مهمی بردارند.
وی با اشاره به بسیج سازندگی افزود: ساخت مسجد و طرح های آبرسانی از مهمترین فعالیت های بسیج سازندگی است و همچنین بسیجیان دانشجو در اردوهای جهادی اقدامات خوبی را در راستای تعمیر مسکن افراد ناتوان و بهینه سازی معابر روستایی را انجام داده اند.
سرهنگ پاپی نژاد اظهار داشت: در تابستان نیز دانش آموزان بسیجی بسیاری از مدارسی که نیاز به رنگ آمیزی داشته اند را با دستان خود رنگ کرده و در طرح های هجرت حضور فعال و چشمگیری داشته اند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب در توصیه به جوانان فرموده اند که جوانان مسلمان باید سه اصل تحصیل، تذهیب و ورزش را مورد توجه قرار دهند گفت: برای تحقق بخشیدن به این فرموده رهبری از سال گذشته در مجتمع کانون بسیج بروجرد اقداماتی صورت گرفت.
به گفته وی این مجتمع دارای ظرفیت های بالایی است که زمین چمن مصنوعی در کمتر از 40 روز در این مجتمع برای علاقه مندان به رشته فوتبال احداث و همچنین سال تیراندازی برای علاقه مندان با مبلغی بالغ بر 75 میلیون تومان احداث گردید.
سرهنگ پاپی نژاد افزود: در این مجتمع سالن جودو، تکواندو، ورزش های رزمی، سالن بدنسازی، سالن مردان آهنین احداث شد تا علاقه مندان در هر یک از رشته های تبوانند حضور داشته باشند.
وی اضافه کرد: استخر بسیج نیز با هزینه ای بالغ بر 750 میلیون تومان در این مجتمع به بهره برداری رسیده که در کمتر از سه ماه و با همکاری مهندسین سپاه این استخر افتتاح شده و هم اکنون مورد استفاده قرار می گیرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد دارالقرآن را از دیگر مکان های این مجتمع برشمرد و افزود: برای تربیت مربیان قرآنی در رشته های مختلف این مرکز در مجتمع کانون بسیج دایر شد که از مهمترین دالقرآن های استان لرستان است.

ارسال نظرات