براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، فعالیت در حوزه نماز در دو بخش درون‌سازمانی و برون‌سازمانی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۵۸۶۰۰۲
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مرادی، مشاور دبیر ستاد اقامه نماز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در نشست ویژه ستاد اقامه نماز استان اردبیل اظهار داشت: فعالیت در حوزه نماز توفیق و زینت‌بخش فعالیت‌های ارشاد است و این امر با توجه و اهتمام نیروهای مربوطه در استان‌ها موثرتر است.

وی با اشاره به سفر خود و همراهانش به اردبیل گفت: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که بین جنتی، وزیر ارشاد اسلامی و حجت‌الاسلام قرائتی مبادله شده است، این وظیفه را داشتیم تا به استان‌ها سرزده و از نزدیک به آنها خدا قوت گفته و با مسائل، مشکلات و نقاط ضعف استان‌ها آشنا شویم.

مشاور دبیر ستاد اقامه نماز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: با شناسایی مشکلات تلاش می‌کنیم تا با همت و همراهی دست‌اندرکاران استانی در راستای تحقق مطالباتی که مقام عالی وزارت متبوع و دبیر ستاد عالی هماهنگی بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد دارند، قدم‌های مثبت و موثری در این حوزه برداریم.

مرادی تصریح کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد به دلیل نوع فعالیتی که دارد، با نخبگان و افراد تاثیرگذار جامعه در ارتباط است، بنابر این با ابزار هنر می‌تواند فعالیت‌های فرهنگی و هنری سطح جامعه را صیقل داده و در راستای توسعه فعالیت‌های مربوط به نماز تلاش کند.

وی بیان کرد: فعالیت در حوزه نماز در دو بخش درون سازمانی و برون سازمانی مورد نظر است که در بخش درون سازمانی، کارکنان و خانواده‌های آنان مد نظر است تا به فضایل اخلاقی آراسته شوند.

مشاور دبیر ستاد اقامه نماز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: در بخش برون سازمانی نیز نقش آفرینی به عنوان نهاد فرهنگی در عرصه جامعه و برای آحاد مردم را بر عهده داریم تا با بهره‌گیری از ابزار هنر، تشکل‌های فرهنگی و هنری و با خرد جمعی این فریضه دینی و فقه پویا را که اسلام و شیعه برای ما رقم زده است را توسعه و ترویج دهیم.

ارسال نظرات