خبرهای داغ:
به همت بسیج هنرمندان؛

سایت سومین جشنواره فیلم کوتاه افلاکیان در میانه رونمایی شد

خبرگزاری بسیج: مسئول کانون بسیج هنرمندان میانه در گفتگویی با بیان اینکه فراخوان جشنواره به شهرهای آذربایجان شرقی ارسال شده است گفت: هنرمندان می توانند از طریق این سایت به نشانی aflakianfest.ir نسبت به دریافت فرم فراخوان و شرکت در جشنواره اقدام کنند.
کد خبر: ۸۵۸۶۰۶۵
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵

   به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، مهدی عبدالهی افزود: رسالت فیلم های ما باید در مسیر جریان سازی فرهنگی بوده و نسلی را پرورش دهیم که ادامه دهنده مسیر نسلی باشد که انقلاب کرد و هشت سال در مقابل زیاده خواهی های تمام استکبار ایستاد و نگذاریم یاد و نام این نسل به فراموشی سپرده شود.

وی ادامه داد: سینما این ظرفیت را دارد تا با تولید فیلم های سازنده، آرمان ها، اهداف، باورها، ارزش ها، خواست ها و دغدغه های کشور را بازتاب کند.

   وی مصادیق انسانی، اخلاقی و اسلامی احسان و نیکوکاری همانند نیک کرداری، درستکاری، راستگویی، صلح و دوستی، عشق، انسـان دوستی، ظلم ستیزی، مهربانی، دانش‌اندوزی، ایثـار، گذشت و … را از اهداف اصلی جشنواره افلاکیان است.

    همچنین گسترش و ارزش نهادن به فیلم های کوتاه با رویکردی خلاق، تجربه گرا، نوگرا، پیشرو و هنری، تأکید بر ضرورت گسترش تولید آثار ارزشمند و خلاق در سینمای شهرستان و معرفی این سینما به عنوان سینمای موثر و جریان ساز شهرستان به سطح کشور، فرهنگ سازی تولیدات کوتاه و مستند مستقل و تجربی با موضوع احترام به انسان، جهان و ارزش های عمیق انسانی و حمایت از تولید و عرضه این آثار، افزایش سطح فنی و کیفی تولیدات فیلم سازان شهرستان بر اساس استانداردهای روز، ارتقای سطح آگاهی، ایجاد زمینه کسب تجربه، ترویج اخلاق و ارزش‌های اسلامی، تحکیم مبانی خانواده(سبک زندگی) امیدآفرینی، گسترش و نشر فرهنگ دینی و دفاع مقدس و توجه به دست‌آوردهای جدید علمی دانش بنیان را از مهمترین اهدافی عنوان کرد که در برگزاری این جشنواره دنبال می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها