امام جمعه هرات:

"مرگ بر آمریکا" اصلی‌ترین شعار مردم انقلابی ایران در راهپیمایی 13 آبان

امام جمعه هرات در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز سیزده آبان گفت: شعار اصلی ما در روز 13 آبان شعار مرگ بر آمریکاست و هیچگاه از این شعار دست نمی کشیم .
کد خبر: ۸۵۸۶۰۶۶
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، فرماندار خاتم در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز سیزده آبان در جمع مسئولان این شهرستان با تسلیت ماه محرم و گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی اظهار کرد: روز 13 آبان به عنوان روزی به یاد ماندنی به ثبت رسیده است که در آن ترفندهای شوم استکبار جهانی علیه نظام اسلامی ما برملا شد.

مهندس زاده رحمانی با تاکید بر حضور گسترده دانش آموزان و اقشار مختلف مردم در راهپیمایی این روزاظهار داشت: راهپیمایی 13 آبان ماه به عنوان نمادی از استکبار ستیزی ملت ایران امسال باید باشکوهتر از سال های گذشته در این شهرستان برگزار شود.

در ادامه حجت الاسلام جعفری امام جمعه هرات با تاکید بر شکوه تر برگزار کردن راهپیمایی 13 آبان گفت: این دهه به نام دهه استکبار ستیزی نام دارد و بعضی از افراد قصد دارند با تطهیر چهره آمریکا رابطه با این کشور استکباری را عادی جلوه دهند .

جعفری گفت: شیطنت های آمریکا و همپیمانانش در منطقه بر هیچ کس پوشیده نیست و آنان با حمله با کشورهای نظیر سوریه ، بحرین و یمن قصد نفوذ در خاک ایران را دارند .

امام جمعه هرات افزود: شعار اصلی ما در روز 13 آبان شعار مرگ بر آمریکاست و هیچگاه از این شعار دست نمیکشیم ، چون نمی توانیم جناایات این کشور را در حق ملت ایران فراموش کنیم .

درپایان جلسه هر یک از حاضرین جهت بهتر برگزار شدن مراسم فوق مطالبی بیان کردند و در پایان مقررشد راهپیمایی از ساعت 10 صبح ، از میدان جمهوری شروع و مسجد جامع هرات خاتمه یابد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار