امام جمعه موقت لنده:

اندیشه بسیج راه نفوذ دشمنان را می بندد

امام جمعه موقت لنده گفت: تفکر و اندیشه بسیج راه نفوذ دشمنان در هر سطح و جایگاهی که باشند را خواهد بست و ایران اسلامی با قدرت و نیروی اندیشه بسیج بیش از پیش متعالی خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۸۶۱۰۷
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۰

با حضور مسئولان شهرستان لنده 130 نفر از دانش‌آموزان دختر این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

امام جمعه موقت شهرستان لنده در حاشیه این مراسم با اشاره به ظرفیت و پتانسیل بسیج در عرصه‌های مختلف گفت: سپاه و بسیج به عنوان پرچمداران دفاع از حریم ولایت از آغاز شکل‌گیری انقلاب تاکنون در همه صحنه‌ها حضور فعالی داشته است.

وی افزود: بسیج توانایی و ظرفیت خوبی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان نظام و انقلاب دارد و در این زمینه تلاش‌های بسیاری نیز انجام داده است.

حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا تصریح کرد: راه‌اندازی کاروان راهیان نور دانش‌آموزی و یا اقشار مختلف مردم باعث تداوم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جوانان ایران اسلامی روزگاری برای دفاع از کشور و ناموس خود جنگیدند و در مسیر حق و حقیقت گام نهادند تا به رستگاری رسیدند و امروز راه مبارزه و دفاع تغییر کرده است.

امام جمعه موقت لنده گفت: اگر دیروز دفاع با سلاح و جنگ‌افزار نظامی صورت می‌گرفت امروز باید با فکر و اندیشه به میدان رزم نابرابر دیگری گام بگذاریم تا نگذاریم ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب خدشه‌دار شود.

الهی‌نیا یادآور شد: استفاده از ابزارهای تبلیغی برای ترویج شعائر اسلامی امری ضروری است و می‌طلبد مسئولان و مردم در این مسیر همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

وی افزود: تفکر و اندیشه بسیج راه نفوذ دشمنان در هر سطح و جایگاهی که باشند را خواهد بست و ایران اسلامی با قدرت و نیروی اندیشه بسیج بیش از پیش متعالی خواهد شد.

مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی لنده در ادامه افزود: امروز تعدادی از دانش‌آموزان لنده‌ای به نمایندگی از ده‌ها دانش‎آموز دیگر از مناطق عملیاتی و جنگی جنوب بازدید خواهند کرد و می‌بینند که جوانان این مرز و بوم با گذشت از جان اجازه تعرض به خاک میهن را به دشمنان ندادند.

الهی‌نیا گفت: بانوان ایران اسلامی وظیفه و مسئولیتی خطیر در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی دارند که باید با تهذیب نفس و حفظ حجاب آن را در جامعه محقق سازند.

ارسال نظرات