مسئول عملیات سازمان اردویی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان از برگزاری رزمایش فرهنگی بصیرتی «پایداری تا ظهور» خبر داد که برای میزبانی از کاروان‌های راهیان نور دانش آموزش در خوزستان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۵۸۶۱۵۷
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد میسی در خصوص یکی از برنامه‌های تاثیرگذار فرهنگی که برای اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی در نظر گرفته شده است، گفت: برنامه رزمی-فرهنگی پایداری "تا ظهور" چند سالی است که توسط سپاه خوزستان در محل پادگان شهید غلامی برگزار می‌شود.

وی در ادامه سخنانش افزود: این رزمایش تا پایان برگزاری اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی یعنی 15 اسفند ماه 94  ادامه خواهد داشت. محورهای برگزاری این رزمایش شامل حمله داعش به سوریه و عراق، بیداری اسلامی، دفاع مقدس، وقایع قبل از انقلاب و اتفاقات رخ داده در پاوه اعلام شده است.

وی بیان اینکه بیش از 120 هزار نفر در سال 93 در این رزمایش بهره مند شدند افزود: امیدواریم امسال حدود 140 هزار نفر از این برنامه بهره‌مند شوند. میزان گنجایش رزمایش برای مخاطبان این برنامه حدود 6000 نفر است و هرساله شاهد استقبال 100 درصدی از این رزمایش هستیم.

مسئول عملیات سازمان اردویی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان یادآور شد: رزمایش فرهنگی بصیرتی «پایداری تا ظهور» هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء به مدت 90 دقیقه برگزار می‌شود و حدود 90 درصد مخاطبان آن را دانش‌آموزان تشکیل می‌دهند.

ارسال نظرات