به منظور حفظ انسجام و ارتقای توانمندی رزم بسیج:
رزمایش بزرگ الی بیت المقدس با حضور گردان های بسیج امام حسین(علیه السلام)، کوثر و بیت المقدس از 7 آبان به مدت دو روز در مناطق عملیاتی سراسر استان یزد برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۸۶۱۷۷
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱











به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، رزمایش های «الی بیت المقدس» بسیج در قالب گردان های امام حسین(علیه السلام)، کوثر و بیت المقدس از صبح پنجشنبه 8 آبان به مدت دو روز برگزار می گردد.

این رزمایش ها در مناطق عملیاتی شهرستان ها برگزار خواهد شد و در شهرستان یزد هم با تجمیع 55 گردان نواحی مقاومت بسیج مرکزی، ثارالله و روح الله در منطقه شهید رشیدی یزد جنب پارک کوهستان برگزار می شود.

بخش عملیاتی این رزمایش در مرکز استان با حضور مسئولان استانی و با هدف اجرای عملیات پدافند غیر عامل، دفاع از کوی و برزن، مقابله با اقدمات ضد امنیتی، امداد و نجات و مردم یاری از ساعت 7 و سی دقیقه صبح جمعه پس از مراسم صبحگاه و ادای احترام به شهدای استان انجام خواهد شد.

گفتنی است در این رزمایش بسیجیان آموخته های خود را به‌ صورت عملی پیاده می‌ کنند و برگزاری دوره آموزش های نظامی، عقیدتی و سیاسی، پدافند غیرعامل، کار با سلاح های نیمه سنگین همراه با انفجار و برنامه های فرهنگی و عقیدتی از مهمترین برنامه های این رزمایش خواهد بود.

سردار اکبر فتوحی فرمانده سپاه الغدیر یزد با اعلام آمادگی سپاه الغدیر استان یزد برای برگزاری این رزمایش گفت: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر این رزمایش انجام گرفته و انشاءالله بدون مشکل و با توان بالا شاهد اجرایی شدن رزمایش خواهیم بود.

ارسال نظرات