فرمانده سپاه ناحیه میناب از برگزاری بیش از 50 برنامه متنوع در ایام هفته بسیج دانش آموزی در میناب خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۶۱۷۹
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، سرهنگ حبیب الله سهرابی فرمانده سپاه ناحیه میناب امروز صبح در نشستی خبری با اعلام این خبر گفت: دانش آموزان اینده سازان این مملکت هستند و توجه به مسائل رفتاری و کرداری و آموزش آنها در تمامی حوزه های فرهنگی ورزشی اجتماعی و غیره میتواند زمینه رشد کشور را در بر داشته باشد.

وی با تشریح برنامه های این هفته افزود: مسابقه دوو رهروان شهدای دانش آموز، دیدار با امام جمعه، هم اندیشی نخبگان علمی و هنری با فرماندار، جشنواره فرهنگی ورزشی بومی محلی در مدارس تیاب، وبلاگ نویسی، نشست هایی با موضوعات آسیب های ماهواره و پیشگیری از اعتیاد، حضور در مراسم 13 آبان، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع مرگ بر آمریکا از جمله برنامه های اجرا شده در این ایام می باشد.

سرهنگ سهرابی با اشاره برافراشته شدن پرچم امام حسین(ع) توسط دانش آموزان بسیجی همزمان با سراسر کشور افزود: این برنامه تقارن پیدا کرده با تشییع و ورود شهدای گمنام به شهرستان میناب که برکات زیادی را به همراه خواهد داشت .

وی اضافه کرد: این برنامه در میدان شهدای شهرستان میناب در تاریخ 6 آبان ماه با حضور مسئولین شهرستان، دانش آموزان و مردم شهید پرور شهرستان میناب همراه با استقبال از سه شهید گمنام برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است هفته بسیج دانش آموزی از 7 تا 13 آبان ماه می باشد که در این هفته برنامه های متنوعی توسط دانش آموزان در شهرستان میناب برگزار می شود.

 

 

ارسال نظرات