کانون صنایع غذایی:

مردم فریب ارزانی مواد غذایی دست‌فروشان را نخورند

مشاور کانون صنایع غذایی تأکید کرد: مردم گول قیمت‌های ظاهری فروش محصولات غذایی توسط دست‌فروشان را نخورند.
کد خبر: ۸۵۸۶۲۴۱
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی شریعتی ، درباره فروش محصولات غذایی توسط دست‌فروشان در مترو و سایر اماکن عمومی با قیمت‌هایی پایین‌تر از قیمت درج شده برای مصرف کننده اظهار کرد: به طور کلی در بحث مواد غذایی یکی از آسیب‌ها، فروش غیرقانونی محصولات است؛ چرا که نظارتی بر آنها وجود ندارد.
وی با بیان این که اکثر مواد غذایی توزیع شده توسط دستفروشان فاقد استاندارد و جعلی هستند، تصریح کرد: در مواردی که این محصولات دارای استاندارد و قیمت مصرف کننده است با معضل دستکاری تاریخ مصرف روبرو هستیم. مشاور کانون صنایع غذایی افزود: اینگونه جنس‌ها اکثراً محصولاتی هستند که تاریخ مصرف آنها گذشته یا مدت کمی به پایان این تاریخ مانده است.
شریعتی ادامه داد: این که دست‌فروشان این محصولات را از کجا تهیه می‌کنند و چه مافیایی پشت سر آنهاست که به راحتی در اماکن عمومی اقدام به فروش محصولات می‌کنند، سؤالی است که هنوز حل نشده و باید آن را پیگیری کرد. وی با بیان این که کسانی که اقدام به توزیع این محصولات می‌کنند به دنبال سودهای بیشتری هستند، گفت: فروش این محصولات از طریق دست‌فروشان، اقدامی است که نه مالیات دارد، نه اجاره مغازه و نه هزینه آب و برق.
ارسال نظرات
آخرین اخبار