مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:
سه هزار و 920 شرکت تعاونی در استان زنجان موجود می باشد، که از این تعداد دو هزار و 700 شرکت تعاونی فعال است.
کد خبر: ۸۵۸۶۳۲۴
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در جمع تشکل های کارگری و کارفرمایی بااشاره به رتبه کشوری استان درصنعتی بودن بر لزوم توسعه بیش از پیش تشکل های کارگری و کارفرمایی در این استان تاکید کرد و گفت: 81 خانه کارگری در این استان وظیفه رسیدگی به بهداشت کار کارگران واحدهای صنعتی را بر عهده دارند.

احمد غریوی افزود: نرخ مشارکت اقتصادی در استان زنجان 38.1 درصد است، که سهم مشارکت اقتصادی زنان 12.4 و مشارکت اقتصادی مردان 64.5 درصد است.

غریوی ثبت نام 9 هزار و 931 نفر جوینده کار در مراکز کاریابی استان زنجان طی سال گذشته اشاره و اضافه کرد: 14 مرکز کاریابی در زنجان فعال هستند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تعداد شرکت های تعاونی موجود در این استان را سه هزار و 920 شرکت برشمرد و گفت: از این تعداد دو هزار و 700 شرکت تعاونی فعال است.

غریوی اعضای شرکت های تعاونی فعال را با احتساب شرکت تعاونی سهام عدالت، یک میلیون نفر عنوان و اظهار کرد: این تعداد 90 درصد جمعیت استان را شامل می شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در پایان گفت: این استان رتبه چهارم کشور در زمینه سهولت کسب و کار را دارد که این امر می تواند نویدبخش سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران باشد.

ارسال نظرات