مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت نبی لاکرم(ص) استان کرمانشاه گفت:در نیمه نخست امسال 400 هزار نفر از یادمان های دفاع مقدس استان کرمانشاه بازدید کرده اند.
کد خبر: ۸۵۸۶۳۸۳
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
به گزارش سرویسی راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار ،علی یوسفی راد  خبر داد: امسال بحمداله استقبال بالایی از سوی کاروان های راهیان نور سراسر کشور بویژه کاروان های خانوادگی از مناطق عملیاتی استان کرمانشاه بعمل آمد.
 
این مقام مسئول افزود :  استان کرمانشاه در نیمه نخست امسال میزبان 400 هزار نفر از زائران راهیان نور بوده است.  که این تعداد شامل 195 هزار مرد و 205 هزار زن می باشد.
 
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: در پاسخ به این استقبال و برای حمایت و پشتیبانی از زائران، محل های اسکان مناسبی پیش بینی شده و در یادمان ها نیز ایستگاههای صلواتی برپا است و افزون بر این موارد با استقرار راوی در یادمان ها، روایتگری دفاع مقدس برای مهمانان انجام می شود و فیلم های مخصوص عملیات ها پخش و در اختیار کاروان ها قرار داده می شود و خدام نیز با هدایت زائران نظو و انظباط این حضور و میزبانی را بجا می آورند.
 
یوسفی راد ادامه داد :یادمان های مورد بازدید، زیارتگاه شهدای پاوه، زیارتگاه مرصاد، زیارتگاه شهدای بازی دراز، زیارتگاه شهید بهشتی در محور قصرشیرین، زیارتگاه مطلع الفجر در شهرستان و پادگان ابوذر می باشند که پربازدیدترین زیارتگاه مرصاد می باشد.
 
وی تصریح کرد: با آغاز اردوهای دانش آموزی اکنون بخش عمده ایی از بازدیدها مربوط به دانش آموزان است.
 
این مسئول خاطرنشان کرد : همه ساله علاوه بر زائرین سراسر کشور میزبان بازدیدکنندگان خارجی هم می باشیم  که امسال تا کنون 25 زائر خارجی هم از مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان کرمانشاه بازدید کرده اند.
 
انتهای متن/د
ارسال نظرات