مسئول روابط عمومی سازمان اردویی سپاه کربلا مازندران:

هفتمین کاروان راهیان نور دانش آموزی استان مازندران عازم مناطق عملیاتی شدند

هفتمین کاروان راهیان نور دانش آموزی استان مازندران به تعداد 262 نفرعازم مناطق عملیاتی غرب شدند.
کد خبر: ۸۵۸۶۳۹۵
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲
به گزارش سرویسی راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار ، محمد بهرامی مسئول روابط عمومی سازمان اردویی سپاه کربلا گفت:هفتمین کاروان  راهیان نور دانش آموزی  استان مازندران  به تعداد 262 نفر از نواحی تنکابن، عباس آباد و رامسر به غرب کشور-استان کردستان-  اعزام شدند.
 
وی یادآور شد: دانش آموزان عزیز در  این مرحله از اعزام به دلیل متقارن شدن اعزام با تاسوعا و عاشورای حسینی هر کدام با یک روز تعویق نسبت به جدول اولیه ،اعزام گردیدند.
 
 
 بهرامی با بیان اینکه زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهمترین اهداف راهیان نور است، تصریح کرد: مهمترین اثرات و برکات دیگر این اردوها، مسئولیت پذیری، کارجمعی، ایفای نقش در گروه و خودباوری است.
 
 
وی  افزود : نسل جوان ما نیاز  آشنایی بیشتر با رشادتهای رزمندگان و سیره شهدا را دارند و با توجه به تبلیغات دشمن در فضای مجازی و ماهواره ها ، و هجمه سنگینی که اخیرا در شبکه های اجتماعی نظیر لاین، تلگرام و ... به راه افتاده است و با عضو کردن نوجوانان ما در گروه های نامناسب در حال  منحرف کردن ذهن پاک نوجوانان ما هستند ، اردوهای راهیان نور یکی از بهترین راهها برای انتقال این فرهنگ و معنویت افزایی در این قشر است.
 
این مقام مسئول  اظهار داشت: در جنگ دیروز دشمن علنن در مقابل ما بود و جنگ افزار ها و ابزار های آن مشخص  و معین بود، اما در جنگ امروزی دشمن دیگر در مقابل ما حضور فیزیکی ندارد بلکه امروزه دشمن در خانه های ماست در گوشی های درون جیب نوجوانان ماست.... جنگ در فضای مجازیست.جنگی که با روی کار آمدن شبکه های اجتماعی گسترش چشمگیر و غیر قابل انکاری یافته است.
 
وی عنوان داشت: امروز جنگ ما این است که ذهن پاک نوجوانان ما را  هدف گرفته اند و والدین آنها با توجه به اینکه آشنایی چندانی با قابلیت های این شبکه ها ندارند از آسیب هایی که  تحت توجه فرزندان آنها قرار دارد آگاهی ندارند.
 
 بهرامی  در ادامه گفت :  مهم ترین هدفی که این شبکه ها دنبال می کنند علی رغم شایعه سازی ها و شبهه افکنی های فراوانی که به موقع به آنها پاسخ داده خواهد شد ، بلوغ زود رس نوجوانان است، که دشمن با قرار دادن امکانات رایگانی نظیر ارسال فیلم و عکس  و عضو کردن فرزندان کنجکاو ما در گروه های نامناسب ،از طریق این شبکه ها در حال مخدوش کردن ذهن و افکار  فرزندان ما و کشاندن آنها به بی راهه است.
 
 وی افزود: وقتی که دشمن توانست ذهن  نوجوانان ما را منحرف نماید و به سوی چنین مسائلی بکشاند در چنین زمانی است که نوجوانان ما دچار بلوغ زود رس می شوند و حال تصور کنید که آینده فرزندانمان چه خواهد شد؟
 
 وقتی که ذهن نوجوانان ما را چنین چیز هایی فرا بگیرد آیا دیگر به دنبال علم  و دانش و معنویت خواهند رفت؟آیا این موضوع علاوه بر آسیب های فراوانی که به نوجوانان ما وارد می کند موجب افت علمی کشور نخواهد شد؟
 
حال بالا بودن سن ازدواج و سایر مسائلی که در آینده گریبان گیر خواهد شد بماند....
 
 
 
 مسئول روابط عمومی سازمان اردویی سپاه کربلا در پایان   ضمن درخواست از والدین دانش آموزان بر نظارت بیشتر بر فرزندان خود و آموزش صحیح استفاده از این ابزار ها به فرزند خود خاطر نشان کرد : امروز وظیفه ما سرمایه‌گذاری بیشتر برای تقویت باورهای نسل جوان و ایجاد فضایی سالم در مقابل ابزارهای دشمنان است.
 
انتهای متن/د
ارسال نظرات