وعده بی سرانجام 7 ساله مسئولین برای آسفالت مسیر انتهای بلوار باکری شهر گیوی منجر به طلسم این جاده شد.
کد خبر: ۸۵۸۶۴۱۸
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر به نقل از کیویمیز، انتهای مسیر بلوار شهید باکری واقع در منطقه 2 شهری که این منطقه را به جاده اصلی گیوی به اردبیل و همچنین سرچم وصل میکند بیش از 7 سال است که با وعده های بی پایان مسئولین مواجه شده است.

هر سال در این مسیر زیرسازی و عملیات بهسازی به بهانه اجرای عملیات آسفالت توسط مسئولین ذیربط انجام میگیرد و با استقرار دستگاههای سنگین و انجام عملیات شن ریزی آماده آسفالت می شود.

این عمل پسندیده مسئولین قابل تقدیر است ولی 7 سال اجرای عملیات زیرسازی و بهسازی آن هم بدون عملیات آسفالت کاری بصورت پی در پی بی شک نارضایتی ساکنان آن منطقه، معطلی دستگاهها و کارکنان و از همه مهمتر زیان به بیت المال را در بر خواهد داشت که متاسفانه تا به این تاریخ این موضوع تکرار شده است.

بطور کلی در صورت اسفالت این مسیر 500 متری اهالی منطقه 2 شهری میتوانند سریعتر و اسانتر با جاده اصلی (اردبیل - سرچم) در ارتباط باشند.

آسفالت این مسیر باعث جوی کشی، جدول کاری حاشیه خیابان، تسهیل تردد از شهرک صنعتی به جاده اصلی و داخل شهر، بهره مندی بیش از 20 خانوار منطقه از جاده آسفالته، عدم وجود گرد و خاک در خانه های مردم و از همه مهمتر جذب گردشگر و میهمان از سمت جاده اصلی به داخل شهر است که می توان رونق اقتصادی را هم برای این منطقه رقم زد.

شنیده ها حاکیست که آسفالت جاده مذکور از سوی نهاد فرمانداری کوثر تخصیص اعتبار شده است که انتظار می رود این بار رضایت مردم جذب و قولهای مسئولین عملی شود.

ارسال نظرات