خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 12 قائم (عج) با بيان اينكه با گذشت سالها از انقلاب اسلامی همچنان شاهد دسیسه های مختلف دشمن هستیم،‌اظهار داشت: تخریب افکار انقلابی جوانان از دسیسه هاي استکبار است.
کد خبر: ۸۵۸۶۴۴۴
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل راسخی در جمع پاسداران تيپ 12 قائم (عج) سمنان در حسينيه امام خميني(ره) اين يگان اظهار داشت: حتی آنهایی که خوشبین ترین افراد نسبت به عملکرد دشمنان ما بودند با حوادث اخیر به این نکته مهم دست یافته‌اند که استکبار تا محو اسلام از روی کره زمین دست از تلاش بر نمی دارد.

وي در بخشی از سخنانش با اشاره به حادثه کربلا گفت: امام حسین(ع) از سوی دشمنان تحریم شد و حتی آب که اولین نیاز حیاتی یک انسان برای ادامه حیات است از ایشان و اهل بیت ایشان دریغ شد؛ اما ایشان برخلاف آنهایی که فکر می کنند شکم مهمترین اولویت در زندگیست در حرکتی شجاعانه و آزادی خواهانه گفت من با شما که ظلم و تزویر را پیشه خود کرده اید؛ همسو نمی شوم و برای سیراب شدن تن به هر ذلتی نمی دهم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 12 قائم (عج) تصريح كرد: امروز هم دشمن با فشار اقتصادی در صدد است تا ما را از آرمان هایمان دور کرده و کم کم بی تفاوتی و انفعال را در جامعه نهادینه کتد تا بتواند هرزمان که اراده کرد جان و مال ما را به یغما ببرد؛ همانگونه که امروز بعضی کشورهای منطقه را آلت دست قرار داده و با پول و نیروی نظامی آنها کشورهای مسلمان دیگر را به خاک و خون می کشد.

مسئول نمایندگی در تیپ 12 با اشاره به برنامه های دشمن در بحث تحریمها گفت: امروز به عیان شاهد تحریمهای دشمن در همه بخشها هستیم در حالی که دشمن فضای مجازی را با تمام امکانات و بالاترین سرعت بدون هیچ تحریم و سانسوری در اختیار مردم کشور ما قرار داده است.

راسخي تأكيد كرد: جوانان ایرانی زیرک و با هوشند و همواره بهترین استفاده را از هر پدیده ای در جهان می برند؛ اما نباید از این نکته غافل بود که دشمن این برنامه ها را از طرق مختلف همچون وایبر،وات ساپ،تانگو و... را برای مقاصد شوم خود یعنی جاسوسی طراحی کرده است؛ بایستی با اطلاع از معایب این قبیل برنامه ها، آب در اسیاب دشمن نریزیم.

وي با اشاره به برکات محرم و آموزه های انسان ساز آن گفت: حضور هر بار جوانان در هیات مذهبی باعث پاک شدن روح و جان آنان می شود و اگر نبود قیام امام حسین (ع) معلوم نبود که امروز اسمی از اسلام واقعی باقي بود.

مسئول نمایندگی در تیپ 12 گفت: خدا را شاکریم که ما را مسلمان و پیرو خاتم پیامبران حضرت محمد (ص) قرار داد و باز هم خداوند را سپاس می گوییم که حسین(ع) را کشتی نجات و چراغ هدایت ما قرار داد تا در طوفانها ویرانگر دستمایه سوء استفاده دیگران قرار نگیریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها