خبرهای داغ:
نشست فصلی فرماندهان پایگاه ها و شورای حوزه بسیج کارمندی الحدید سپاه شاهرود به میزبانی پایگاه معراج فرودگاه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۶۴۶۰
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، منوچهر اتقیایی،رئیس فرودگاه شاهرود در این نشست که در نمازخانه فرودگاه شاهرود برگزار شد در سخنانی با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان با اشاره به تاثیرات مثبت وجود فرودگاه در پیشرفت و توسعه و آبادانی شهر اظهار کرد: در تلاش هستیم تا پروازهایی برای مشهد و عتبات و کیش در برنامه پروازی فرودگاه قرار دهیم که باید مشکلاتی رفع شود از آن جمله موضوع سوخت رسانی و استانداردهای مربوطه است که اعتبارات و زمین آن مهیا شده است.

رئیس فرودگاه شاهرود افزود: فرودگاه شاهرود از برخی فرودگاه های مراکز استان ها مثل اراک،زنجان و شهرکرد فعال تر است.

وی با اشاره به برخی اقدامات در دست اقدام در توسعه فرودگاه شاهرود گفت: احداث زیرگذر جاده فرودگاه،فنس کشی محیط فرودگاه،ساختمان حفاظت سپاه،تملک زمین ها و اسناد مربوطه،برج مراقبت فرودگاه،فضای سبز ،ساختمان اداری فرودگاه،ماشین های اطفا حریق،روشنایی باند فرودگاه،تعریض بلوار ورودی فرودگاه از جمله اقدامات در حال انجام است.

اتقیایی با اشاره به کمک و همراهی خیرین در انجام برخی از اقدامات بیان کرد: تلاش داریم با جذب سرمایه گذار و اشتغال در کمک به رفع بحران ها و حوادث احتمالی نقش سازنده ای داشته باشیم.

فرمانده حوزه بسیج کارمندی الحدید سپاه شاهرود نیز در این نشست با تشکر از میزبانی پایگاه معراج فرودگاه شاهرود با اشاره به ایجاد چندین پایگاه جدید کارمندی در ادارات شاهرود گفت: ادارات مسکن شهرسازی،محیط زیست،هلال احمر و آبفای روستایی جهت ایجاد پایگاه در دست اقدام است.

علی احمدی با اشاره به کسب عنوان برتر استانی حوزه الحدید و پایگاه قدس در جشنواره مالک اشتر افزود: از زحمات همه عزیزان بسیجی برای کسب این عناوین تقدیر می نماییم و امیدواریم که این عملکردهای شایسته ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به برنامه های مختلف اجرا شده در سطح حوزه وپایگاه و برنامه های در دست اجرا بیان کرد: تلاش داریم همایشی با حضور سخنرانان برتر کشوری برگزار نماییم و در خصوص همایش پدافندغیرعامل نیز در حال برنامه ریزی هستیم.

احمدی با اشاره به برگزاری دوره سرگروه های صالحین و ارائه برنامه های پیشنهادی هفته بسیج پایگاه ها به حوزه عنوان کرد: فرماندهان پایگاه ها در موضوع حلقه های صالحین پیگیری دقیق داشته باشند و تلاش شود برنامه ها به خوبی انجام شود.

در این مراسم که فرمانده سپاه شاهرود نیز حضور داشتند حکم مسئولین برادر ترکمانی به عنوان فرمانده پایگاه فدائیان ولایت بسیج مدیران شهرستان به وی تنفیذ شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها