معاون فرمانداری نمین:

تلاش همه‌جانبه برای انسداد بی‌سوادی در نمین

تمامی دستگاه‌های و نهاد‌های مربوطه برای انسداد بی‌سوادی در سطح شهرستان نمین اقدام خواهند کرد.
کد خبر: ۸۵۸۶۴۶۲
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، بخشعلی لطیفی، معاون فرمانداری نمین در جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان نمین اظهار کرد: تمامی نهادهای مربوطه، بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی درصدد شناسایی بی‌سوادان شهرستان اقدام و نسبت به برگزاری آموزش‌های سوادآموزی اقدام خواهند کرد.

معاون فرمانداری نمین در ادامه سخنان خود گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما، سرویس مدارس موظف هستند تا از وسایل گرمایشی استانداردی استفاده کنند تا از هرگونه خطرات و تهدیدات احتمالی پیشگیری شود.

وی همچنین از کسب چندین مقام برتر توسط آموزش‌وپرورش شهرستان نمین قدردانی کرد.

*کسب مقام‌های برتر توسط آموزش‌وپرورش نمین

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان نمین نیز در جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان نمین اظهار کرد: شهرستان نمین توانسته در بین 19 منطقه آموزشی استان مقام سوم المپیاد درون مدرسه‌ای را به خود اختصاص دهد.

محرم یوسفی گفت: در طرح تعالی مدارس از 19 منطقه آموزشی 19 مدرسه انتخاب‌شده بودند که در این طرح از شهرستان نمین به‌جای یک مدرسه، سه مدرسه انتخاب‌شده بود و مناطق آموزشی وجود داشت که هیچ مدرسه‌ای از آن‌ها انتخاب نشده بود.

وی همچنین از کسب مقام دوم هسته مشاوره فرهنگیان نمین در سطح استان خبر داد.

وی افزود: نمین با صدور بیش از 97 درصد احکام معلمان توانسته مقام نخست استان را در رتبه‌بندی معلمان را به خود اختصاص دهد.

یوسفی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خانم «زهرا بحرینی» سوادآموز نمینی توانسته در مسابقات استانی انشاءنویسی مقام اول را به خود اختصاص دهد.

وی با اشاره به رتبه کنکور شهرستان نمین در سطح استان گفت: رتبه شانزدهم در بین 19 منطقه آموزشی در کنکور سراسری در سال گذشته در شأن و جایگاه نمین نبوده و بیان این رتبه مایه شرم و خجالت است.

مدیر آموزش‌وپرورش نمین با بیان اینکه رتبه نمین نسبت به سال گذشته ارتقا پیدا خواهد کرد، اظهار کرد: امسال چهار نفر در رشته پزشکی دانشگاه‌های ملی پذیرفته‌شده‌اند که تاکنون چنین قبولی در نمین وجود نداشته و این امر آمار فعلی نمین را ارتقا خواهد داد.

وی افزود: نتایج نهایی رتبه کنکور امسال در سطح استان در آبان ماه اعلام خواهد شد.

یوسفی گفت: کلاس‌های کنکور از سال گذشته با حضور استادان و مربیان مجرب به‌صورت رسمی فعالیت‌های خود را شروع کرده است.

ارسال نظرات