خبرهای داغ:
صبح امروز صورت گرفت:

اعزام کاروان راهیان نور بسیج دانش آموزی شهرستان علی آباد کتول

کاروان راهیان نور بسیج دانش آموزی شهیده ایران قربانی شهرستان علی آباد کتول، به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۸۶۴۹۴
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سرهنگ دوم پاسدار محمود بیات، فرمانده سپاه پاسداران علی آباد کتول در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور گفت : مناطق عملیاتی و یادمان های غرب کشور در طول هشت سال دفاع مقدس شاهد مجاهدت ها و فداکاری های ملت ایران بوده است و آزمایش بزرگی برای ملت ما و به ویژه استان های کرمانشاه و ایلام بود.

وی افزود: به منظور زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کاروان راهیان نور بسیج دانش آموزی شهیده ایران قربانی شهرستان علی آباد کتول به مناطق عملیاتی کرمانشاه در غرب کشور اعزام شدند.

بیات خاطر نشان کرد: این کاروان متشکل از یکصد و ۲۰ نفر از دانش آموزان دختر بسیج دانش آموزی مدارس شهرستان علی آباد کتول هستند که توسط 3 دستگاه اتوبوس اعزام شدند.

فرمانده سپاه پاسداران علی آباد کتول با بیان اینکه تاپایان سال کاروان های دیگری نیز از این شهرستان اعزام خواهند شد، اذعان کرد: تشریح ارزشهای دفاع مقدس هدف اصلی اعزام کاروان های راهیان نور است که موجب بسط یافتن این ارزشهای والا هستند.

سرهنگ بیات تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب می فرمایند؛ زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و لذا راهیان نور سبب لمس کردن و دیدن مکانهایی است که شهدا در آن جانفشانی کرده اند و این یکی از راه هایی است که ما نگذاریم یاد شهدای عزیز در ذهن ها کمرنگ شود.

وی افزود: این کاروان متشکل از دانش آموزان دختر از مقطع متوسطه و کلاسهای دوم و سوم دبیرستان هستند که در این مرحله یکصد و ۲۰ نفر هستند و به جز این اعزام دو اعزام دیگر نیز به مناطق جنوب کشور خواهیم داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار