خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی استان قزوین به تشریح برنامه ‌های هفته بسیج دانش آموزی و رزمایش پدافند غیر عامل استان قزوین پرداخت.
کد خبر: ۸۵۸۶۵۰۰
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹

سرهنگ رضا اسفندیاری مسئول بسیج دانش آموزی استان قزوین با حضور در نشست خبری ویژه هفته بسیج دانش آموزی که با حضور خبرنگاران و پایگاه های خبری مطرح استان برگزار شده بود برنامه های ویژه هفته بسیج دانش آموزی را عنوان کرد.

اسفندیاری اظهار کرد: امسال شهید شاخص بسیج دانش آموزی شهید بهمن بیگ زاده است که پیکر پاکش پس از 32 سال در کربلای ایران شناسایی و در آبیک تشییع شد، می باشد.

این مسئول با تاکید بر نقش جوانان در پویایی جامعه اذعان کرد: جوانان هستند که می توانند جامعه را شکوفا کنند و افق های روشن آینده را بنمایانند و جوانان ایران اسلامی نیز همیشه و در همه زمان ها این گونه رفتار نموده اند.

وی به نقش پررنگ جوانان ایران در طول تاریخ اشاره کرد و توانایی آنان را در حفظ ایران در مقابل دشمنان بی نظیر دانست چرا که دفاع مقدس تنها دوره ای از تاریخ است که  هیچ تکه ای از خاک ایران به چنگ دشمنان نیامده است.

اسفندیاری با تقسیم سه بخشی نقش جوانان در سربلندی ایران اسلامی بیان کرد: انقلاب ما تنها از طریق جان فشانی های جوانان به بار نشست و پس از آن هم به تاسی از نهضت سرخ عاشورایی و تربیت زینب گونه ای که مادران ما انجام دادند جوانان توانستند در دوره جنگ به موفقیت و نصر دست یابند.

وی ادامه داد: در دوره و زمانه ای که حجمه های فرهنگی از هر سو ما را نشانه رفته اند باز هم این جوانان هستند که ایستادگی می کنند و به عنوان افسران جنگ نرم به مقابله با این برخورد ها برخواسته اند و به جامعه نورانیت هدیه می دهند.

 اسفندیاری در ادامه مهمرین وظیفه بسیج دانش آموزی را تربیت نیرو وکادر انقلابی برای برپایی اهداف انقلاب و در ادامه سربازی برای امام زمان معرفی کرد.

برنامه های ویژه هفته بسیج دانش آموزی

سرهنگ اسفندیاری در ادامه این نشست برنامه هفته بسیج دانش آموزی شروع برنامه ها را با دیدار اعضا، سر مربیان، مربیان و مسئولین حلقه های سالحین با استاد این حلقه ها حجت الاسلام اسلامی عنوان کرد.

در ادامه و در آغاز هفته بسیج دانش آموزی روز پنج شنبه 7/8 /94 تجدید میثاق با شهدا با حضور در مزار شهدا و عطر افشانی در این مکان توسط دانش آموزان صورت خوا هد گرفت.

جمعه /88/94 با عنوان دانش آمور بسیجی انتظار و عدالت خواهی تشکیل حلقه صالحین در مصلا های نماز جمعه و سپس شرکت در نماز جمعه با لباس های یک دست، برگزاری همایش دوچرخه سواری رهروان شهدا و بزرگداشت شهید بهمن بیگ زاده، کوهپیمایی و دو رهروان شهدا ار برنامه های ویژه در این روز می باشد.

شنبه 9/8/94 آیین صبح گاه سراسری و نواختن زنگ ایثار و شجاعت در تمام مدارس استان برگزار می گردد.

یکشنبه 10/8/94 با عنوان دانش آموز بسیجی بصیرت و ولایت مداری برنامه یادواره280 دانش آموز شهید استن و شهید بیگ زاده در سالن سازمان تبلیغات اسلامی و اجرای رزمایش پدافند غیر عامل را شامل خواهد شد.

دوشنبه11/8/94 به نشست فرماندهان، نخبه های علمی، هنری و ورزشی با استاندار اختصاص یافته است.

روز چهارشنبه 13/8/94 آخرین روز این هفته و همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دانش آموزان قزوینی در مقابل مدرسه شیخ الاسلام حضور می یابند و با راهپیمایی انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام می نمایند و در کنار آن مسابقه نقاشی با موضوع مرگ برآمریکا نیز برگزار می گردد.

 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها