رییس حوزه هنری استان زنجان:

خاطرات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در حال تدوین برای انتشار می باشد

مجموعه ای از خاطرات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در زمینه ادبیات پایداری در حال تدوین برای انتشار می باشد که مراحل نهایی خود را سپری می کند.
کد خبر: ۸۵۸۶۵۴۳
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رییس حوزه هنری استان زنجان دردیدار با مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان ضمن تبریک انتصاب مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان به تشریح وضعیت موجود حوزه هنری در بخش های مختلف نرم افزاری و سخت افزاری و توانمندیها و قابلیت های این حوزه پرداخت.

اسماعیلی با اشاره به عملکرد و فعالیت های انجام یافته در طی سالیان اخیر در زمینه چاپ و انتشار آثار ادبی و هنری، تولید آثار تجسمی، تصویری و نمایشی افزود: مجموعه ای از خاطرات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در زمینه ادبیات پایداری در حال تدوین برای انتشار می باشد که مراحل نهایی خود را سپری می کند.

وی در ادامه گفت: حوزه هنری استان زنجان آماده همکاری ها و تعاملات بیشتر در زمینه نشر و ترویج فرهنگ دینی، اسلامی و انقلابی در راستای سیاست های تدوین شده با سازمان تبلیغات اسلامی می باشد.

در ادامه دیدار مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان نیز ضمن اشاره به اهداف و سیاستهای سازمانی و چشم انداز فعالیت های حوزه هنری به انتظارات و توقعاتی که از حوزه هنری به عنوان یک نهاد فرهنگی انقلابی می رود، پرداخت.

حجه الاسلام صفی یاری، حوزه هنری را از مهمترین پایگاه های نشر و ترویج فرهنگ و هنر دینی و انقلابی دانسته و تاثیرات این حوزه را در تبیین و تعمیق باورهای دینی قابل توجه شمرد.

ارسال نظرات