فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: رزمایش بزرگ الی یبت المقدس در روزهای پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم آبان ماه در موقعیت نینوا در پادگان قدس دهستان تنگ چنار برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۸۶۵۶۱
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز: سرهنگ علیرضا زارع در گفت و گو با خبرنگاران مهریز افزود: در این رزمایش دو روزه افزون بر 600 نفر از بسیجیان حوزه های مقاومت فجر، خاتم الانبیا(ص) و علی بن ابیطالب(ع) و گردان دهم امام حسین(ع) مهریز حضور دارند .

وی اظهار داشت: بسیجیان شرکت کننده در رزمایش بر اساس وظایف و ماموریت های تعریف شده در برنامه های مختلف رزمی و فرهنگی در بخش های مختلف حضور خواهند داشت .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: این رزمایش به یاد شهید سرفراز مدافع حرم سردار شهید محمد علی الله دادی نامگذاری شده است .

زارع گفت: سه گردان الی بیت المقدس و گردان دهم پیاده امام حسین(ع) در رزمایش، وظایف خطیر خود را انجام می دهند  .

وی تصریح کرد: افزایش آمادگی در برابر تهدیدهای دشمنان، نشان دادن توان و همچنین ارتقای رزمی و فرهنگی نیز از اهداف رزمایش است .

این مسئول خاطر نشان کرد: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری این رزمایش با همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان بعمل آمده است .

زارع گفت: برگزاری جلسات سخنرانی و فرهنگی و همچنین یادواره شهدای مدافع حرم نیز در طول برگزاری رزمایش پیش بینی شده است .

همچنین در این جلسه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مهریز در سخنانی به اهمیت برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در این شهرستان اشاره کرد .

حجت الاسلام والمسلمین کفاش با اشاره به تهدیدهای کفر جهانی علیه انقلاب اسلامی به آمادگی بسیجیان در مقابله با اهداف شوم آنها اشاره کرد .

وی خاطر نشان نمود: نیروهای بسیجی شهرستان مهریز با قدرت و صلابت گوش به فرمان مقام معظم رهبری در حفظ و حراست از اهداف و آرمان های نظام اسلامی تحت لوای مقام مظم رهبری فعالیت می کنند .

در پایان این گفت و گو به  سوالات خبرنگاران پاسخ داده شد.

 

 

ارسال نظرات