خبرهای داغ:
مدیرکل پدافند غیرعامل گلستان گفت: انجام پایان نامه و فعالیتهای دانشگاه پیام نور پیرامون مقوله پدافند غیر عامل این دانشگاه را تبدیل به قرارگاه پدافند زیستی در استان نموده است.
کد خبر: ۸۵۸۶۵۶۷
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، قاسم غریب آبادی در نشست نقش و اهمیت پدافند غیر عامل در صنایع غذایی و کشاورزی که در دانشگاه پیام نور استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه پیام نور استان گلستان با حضور دکتر شهریاری به عنوان استاد پدافند غیر عامل ، پیشتاز فعالیتهای پدافند غیر عامل در استان گلستان به شمار می‎آید.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه پدافند غیرعامل دفاع بدون استفاده از سلاح می باشد، خاطر نشان کرد: انجام پایان نامه و فعالیتهای دانشگاه پیام نور پیرامون مقوله پدافند غیر عامل این دانشگاه را تبدیل به قرارگاه پدافند زیستی در استان نموده است.

غریب آبادی افزود: استان گلستان به عنوان یکی ازمستعدترین استانها در زمینه کشاورزی ، دامپروری و آبزیان نیازمند توجه بیشتربه مبحث بیوتروریسم دارد.

وی افزود: مواردی همچون حمله ملخ مراکشی به مزارع، ریزگردهای ترکمن صحرا ،مقاوم سازی بذرها از طریق انرژی هسته ای برای کاشت در شوره زارها، مبارزه با گال زیتون و تب 3 روزه گاو در حوزه دام از جمله مصداق های مبارزه با بیو تروریسم نام برد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها