خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود:

طرح های کارکنان در جهت ارتقای کیفیت دانشگاه حمایت می شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: از طرح های کارکنان در جهت ارتقای وضعیت صنفی آنان و نیز بهبود هر چه بیشتر کیفیت دانشگاه حمایت می کنیم.
کد خبر: ۸۵۸۶۵۷۸
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، احمد دزیانیان در جمع همکاران خود ضمن تقدیر از زحمات آنان افزود : وجود کارکنانی پرتلاش و خدوم در بدنه دانشگاه یک نعمت برای آن محسوب می شود و باید از این پتانسیل به نحو احسن استفاده شود.

وی سیاست مدیریت سازمان مرکزی دانشگاه به خصوص شخص دکتر میرزاده را بر حمایت از مجموعه کارکنان دانشگاه برشمرد و بیان کرد : وجود بخشنامه هایی در زمینه معیشت کارکنان و نیز رفع مشکلات صنفی و کاری آنان از سوی سازمان نشان دهنده این موضوع است.

وی گفت : در سال جاری با مساعدت سازمان مرکزی دانشگاه تبدیل وضعیت پرسنلی 136 نفر از کارکنان انجام خواهد شد.

عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان ، چاپ نشریه جدید "چاره" را یکی از هنرها و ابتکارات خوب حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان مرکزی دانشگاه دانست و اظهار کرد: خصوصیت این نشریه خودمانی بودن و یکدلی با کارکنان دانشگاه است بطوری که کاملا مشهود است که هدف و خط مشی این نشریه رویکردی صمیمانه با کارکنان در انعکاس حرف دل آنها است.

دزیانیان با بیان اینکه کارمندان و اعضای هیات علمی به مثابه دو بال یک پرنده می مانند که در ارتقای کمی و کیفی دانشگاه تلاش می کنند گفت : همکاری صمیمانه اعضای دانشگاه می تواند رسیدن به این هدف را تسریع نماید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از کارکنان خواست تا همچون گذشته در طرح های کلی و جزئی دانشگاه با ارائه نظرات و دیدگاههای خود این مجموعه علمی را یاری کنند تا با قرار گرفتن در بطن امور بتوانند یار نزدیکتری به دانشگاه باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها