فرمانده ناحیه ثارالله یزد گفت: رزمایش گردانهای بیت المقدس و کوثر ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد در تاریخ 7 و 8 آبان ماه به یاد سردار رشید اسلام و شهید مدافع حرم سردار محمد علی الله دادی برگزارمی گردد.
کد خبر: ۸۵۸۶۶۴۲
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: سرهنگ زارع کمالی فر مانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد در مصاحبه با روابط عمومی این ناحیه گفت: رزمایش گردانهای بیت المقدس و کوثر ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد در تاریخ 7 و 8 آبان ماه به یاد سردار رشید اسلام و شهید مدافع حرم سردارمحمد علی الله دادی همزمان با سایر شهرستان های استان یزد در موقعیت شهید رشیدی و با حضور گردان های امام حسین علیه السلام، بیت المقدس و کوثر ناحیه مقاومت بسیج ثارالله برگزار خواهد شد.

وی در ادامه اظهار داشت رزمایش الی بیت المقدس و کوثر با شعار تحکیم بیعت با ولایت و تجدید میثاق با شهداء و آرمانهای حضرت امام(ره) و ارزشهای انقلاب اسلامی می باشد.

کمالی تصریح کرد: هدف از این رزمایش سازماندهی و حفظ انسجام، افزایش آمادگی دفاعی -امنیتی، امداد و نجات و رزمی، تحکیم و کنترل فرماندهی با استفاده از ظرفیتهای موجود است.

فر مانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد ادامه داد: در این رزمایش، بسیجیان با عملیات آرامسازی، مقابله با ناآرامیها، پدافند دورادور، امداد و نجات، کنترل معابر وصولی، دفاع از مراکز حساس، مهم و قابل حفاظت را تمرین خواهند کرد.

 

 

 

ارسال نظرات