فرمانده سپاه ناحیه جوادالائمه(ع) همزمان با اعزام دومین کاروان راهیان نور:
فرمانده سپاه ناحیه جوادالائمه(ع) گفت: اردوهای راهیان نور فرصت بسیار ارزشمندی است که تأثیر به ‌سزایی در گسترش فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه دارد و وظیفه همه ما بسط و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است تا به منویات مقام عظمی ولایت عمل کرده باشیم.
کد خبر: ۸۵۸۶۶۸۵
|
۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ پاسدار قدرت الله رازینی فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) راهیان نور را حرکتی ارزشمند دانست و  اظهار داشت: راهیان نور حرکتی است در مسیر تربیت و پرورش سفیران معنوی و اعتقادی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی دفاع مقدس را هویت ملی ملت دانست و گفت: از شما دانش آموزان که به سرزمین های نور اعزام می شوید می خواهم تا قدر لحظات به یادماندنی حضور در جوار شهداء را بدانید و لحظات نابی که در ذهنتان باقی می ماند در دفتر خاطراتتان یادداشت نمایید چرا که شاید دیگر چنین موقعیتی نصیبتان نگردد. 

فرمانده سپاه ناحیه جوادالائمه(ع) در ادامه افزود: اردوهای راهیان نور فرصت بسیار ارزشمندی است تا بخش بسیار کوچیکی از رشادت های فرزتدان این آب وخاک در جریان هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمن خورده نمایش داده شود چراکه تأثیر به ‌سزایی در گسترش فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه دارد و وظیفه همه ما بسط و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است تا به منویات مقام عظمی ولایت عمل کرده باشیم.

وی در پایان اظهار داشت: فرهنگ می ‏تواند جامعه‏ ای را بسازد یا نابود کند و ما باید تلاش کنیم تا فرهنگ غنی اسلامی ایرانی خود را در جامعه ترویج و گسترش دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها