مسئول جدید دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اردل معرفی و از تلاش‌های مسئول قبلی قدردانی شد.
کد خبر: ۸۵۸۶۶۹۶
|
۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه برنامه‌ریزی برگزاری باشکوه مراسم یوم‌الله سیزدهم آبان در فرمانداری شهرستان اردل برگزار شد.

رئیس ستاد برگزاری یوم‌الله سیزدهم آبان استان در این جلسه به اهمیت تظاهرات و اجتماع بزرگ روز مبارزه ملی با استکبار جهانی اشاره کرد و از برگزاری این مراسم در شهرستان های 9گانه استان خبر داد.

علی گرجی، گفت:‌ با توجه به تحولات داخلی و خارجی مراسم امسال از حساسیت بیشتری برخوردار است و امیدواریم فریاد"مرگ بر آمریکا" رساتر و بلندتر به گوش جهانیان برسد.

وی ادامه داد: طبق جلسات و برنامه‌ریزی‌هایی که در اتاق فکر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان صورت گرفته مقرر شد امسال رنگ و بوی مراسم از صرفاً دانش آموزی خارج شده و به عموم مردم تعمیم یابد.

در پایان این جلسه، آقای حسین بابادی اردلی به عنوان مسئول جدید دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اردل معرفی و از خدمات ارزشمند آقای مصطفی انصاری قدردانی شد.

به گزارش بسیج، تظاهرات حماسی و اجتماع عظیم عاشورائیان استکبارستیز در سراسر استان همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

این مراسم در شهرکرد، مرکز استان، ساعت 9:30 صبح سیزدهم آبان ماه از میدان 12 محرم به سمت چهارراه بازار و با اجتماع در میدان امامزادگان حلیمه و حکیمه(سلام الله علیها) برگزار می شود.

ارسال نظرات