خبرهای داغ:
آئین عزاداری دهه اول محرم در محل نمازخانه سپاه شیروان با حضور پرشور پاسداران و سربازان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۶۷۰۱
|
۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، آئین عزاداری دهه اول محرم در محل نمازخانه سپاه شیروان با حضور پرشور پاسداران و سربازان برگزار شد.

حجت الاسلام عزیزی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان در اولین روز از این مراسم با اشاره به آیات و روایات گفت: محبت به اهل بیت،اطاعت از آن ها و الگو قرار دادن ائمه اطهار سه وظیفه اصلی ما در قبال اهل بیت (ع) است.

عزیزی در ادامه افزود: پیامبر اکرم در قبال 23 سال تلاش و راهنمایی مردم چیزی جز محبت مردم طلب نکرد و همین عزاداری ها و محافل سوگواری نشانه محبت به اهل بیت اسنت.

وی در ادامه با بیان اینکه محبت تنها فایده ای ندارد گفت: اطاعت همراه با محبت انسان را به کمال معنوی می رساند و اگر اهل بیت را دوست داریم باید اطاعت پذیر آنها نیز باشیم.

حجت الاسلام عزیزی در پایان گفت: چه اسوه و الگویی بالاتر از قمر بنی هاشم،امام حسین و حضرت زینب و اهل بیت می شناسید؟ الگو قرار دادن ائمه اطهار در زندگی سبب می شود راه را گم نکنیم.

روضه خوانی ،مداحی و سینه زنی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

گفتنی است مراسم سوگواری و عزاداری اباعبدالله الحسین همه روزه از ساعت 7:15 صبح با قرائت زیارت عاشورا در محل نمازخانه سپاه شیروان آغاز و دعوت از سخنرانان و مداحان مجرب شهرستانی از نقاط قوت آن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها