خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع)گفت: دشمن امروز می خواهد سپاه هراسی و سپاه ستیزی را در بین مردم جامعه دامن بزند و شما بازنشستگان پل ارتباطی مردم و پاسداری به معنای حقیقی حافظ ارزش های انقلاب بودن هستید.
کد خبر: ۸۵۸۶۷۱۲
|
۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مرتضوی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) با حضور در جمع پیشکسوتان و بازنشستگان سپاه شیروان ضمن آرزوی خدمت در مسیر شهدا بر کسب معرفت از نهضت عظیم عاشورا تاکید کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه وحدت مهمترین نیاز و احتیاج جامعه ارزشی امروز ما است گفت: شما نیروهای ارزشی و زخم خورده انقلاب که هرزمان انقلاب به حضور شما نیاز داشت با همه قوا وارد صحنه شدید و نقش آفرینی کردید بدانید امروز انقلاب بیش از پیش به وجود شما نیاز دارد.

سردار مرتضوی افزود: امروز باید برای پیشبرد اهداف انقلاب همه تجربه هایتان را به میدان عمل بیاورید.

وی ادامه داد: سرمایه عظیم  نظام اسلامی مردم هستند، نباید خود را از متن جامعه دور کنیم ،اگر از مردم فاصله بگیریم ،قطعا شکست خواهیم خورد.

مرتضوی گفت: دشمن امروز می خواهد سپاه هراسی و سپاه ستیزی را در بین مردم جامعه دامن بزند و شما بازنشستگان پل ارتباطی مردم و پاسداری به معنای حقیقی حافظ ارزش های انقلاب بودن هستید.

وی در پایان با اشاره به نقشه های دشمن در جنگ نرم امروز گفت: کاری که امروز دشمن می کند اینست که همه هجمه ها را به سمت ولایت هدایت می کند و متاسفانه برخی عناصر ساده لوح و خودباخته نیز با دشمن همصدایی می کنند.

سردار مرتضوی افزود: ما معتقدیم ولایت بعد از قرآن، پیامبر و ائمه اطهار در سطح چهارم کلام وحی قرار دارد و بیانات مقام معظم رهبری ترجمان زمینی فرمایشات سه مرتبه پیشین است و نگاه ما به ولایت بعنوان تمام کننده و فصل الخطاب است.

مرتضوی ایجاد تردید در اطاعت از ولایت را از تاکتیک های دشمن دانست و بر دفاع همه جانبه از ولایت از سوی همه آحاد جامعه بویژه پیشکسوتان جهاد و شهادت تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها