خبرهای داغ:
دکتر حسین کریمی اول :گفتمان امام و رهبری در بحث استکبار ستیزی امسال بایدرنگ و بوی روشنی داشته باشد.
کد خبر: ۸۵۸۶۷۵۱
|
۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سرهنگ پاسداردکتر حسین کریمی اول جانشین فرمانده سپاه نینوا صبح امروز در جلسه هم اندیشی 13 آبان که در سالن بصیرت سپاه نینوا برگزارشد اظهار کرد:آنچه امروز به عنوان رمز ماندگار انقلاب اسلامی در دنیای پر تلاطم حوادث و اتفاقات ازآن یاد می شود تفکر عاشورایی است که انقلاب اسلامی ثمره این تفکر و اندیشه است.
وی درادامه افزود: هر ملتی که با تفکر عاشورایی در مقابل شیاطین غرب و شرق ایستادگی کند قطع و یقین شکست در مسیر حرکت او وجود نخواهد داشت.
کریمی اول  ویژگی امسال مراسم 13 آبان را کاملا متمایز با سالهای قبل خواند و گفت :گفتمان امام و رهبری در بحث استکبار ستیزی امسال بایدرنگ و بوی روشنی داشته باشد مخصوصا نماد و شعار مرگ بر امریکا و امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و شعار ما امریکا را زیر پا میگذاریم باید در کوی و برزن دیده شود.
وی همچنین تصریح کرد :شعارهای انقلابی در مبارزه با استکبار نه تنها کمرنگ نمی شود بلکه باید با شدت بیشتری گفته شود.
جانشین سپاه نینوا خاطر نشان کرد :نیروهای انقلابی باید گفتمان ولایت ، شعار و آرمان خواهی انقلاب اسلامی را بدون ترس و با شجاعت تمام به دنیا برسانند تا روشنفکرانی که تحت تاثیر فرهنگ غرب هستند خیال نکنند بعد برجام دیگر جایی برای شعارهای انقلابی نیست.
دکتر کریمی اول در بخش دیگری از سخنان خود اذعان کرد : امروز ایران اسلامی به مرحله ای رسیده است که امریکایی ها در بخش هایی مجبور به کنار آمدن با آن شده اند و اهرم های جمهوری اسلامی امریکا را وادار به عقب نشینی کرده است.
جانشین سپاه نینوا در پایان تاکیدکرد: محور تمامی سخنرانی ها  گفتمان ولایت و امام (ره) و بر اساس استکبار ستیزی باشد و در روز 13 آبان ماه باید تجلی پیدا کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها