خبرهای داغ:
مدیرکل پژوهش ستاد عالی مساجد کشور با بیان اینکه ستون اصلی نظام و جامعه، خانواده است، گفت: با توجه به اهمیت نقش زنان در خانواده دشمن قصد دارد نقش مادری و همسری این قشر در خانواده‌ها را بگیرد تا چیزی به عنوان خانواده باقی نماند.
کد خبر: ۸۵۸۶۷۵۸
|
۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، علیرضا لاور در کارگاه آموزشی نقش خانواده در پدافند غیرعامل در خراسان جنوبی اظهار داشت: در دنیا دو جناح همیشه وجود دارد که در مقابل هم قرار دارند یک جناح حق و دیگری جناح باطل است.

وی با بیان اینکه جناح حق ولایتش با الله و جناح باطل ولایتش با شیطان و طاغوت است، تصریح کرد: مرزبندی بین جبهه حق و باطل همیشه وجود داشته است.

مدیرکل پژوهش ستاد عالی مساجد کشور با اشاره به اینکه از ابتدای خلقت تا پایان آن همیشه جنگ بین دو جبهه حق و باطل وجود داشته است، یادآور شد: نخستین اشکال و مشکل در جامعه قبول نداشتن دشمن، جنگ و حمله است.

لاور افزود: با توجه به جریان بودن جنگ همیشگی ما بین جبهه حق و باطل ولی با اظهار تأسف ژست بسیاری از افراد در زندگی ژست جنگ و دفاع نیست و کسانی که این ژست را نداشته باشند در واقع قائل به وجود این دو جبهه نیستند.

وی با اشاره به وجود مشکلات و معضلات فراوان که خانواده‌ها را تهدید می کند، اضافه کرد: زمانی که صحبت از این مشکلات و مقابله با آن در بین خانواده‌ها پیش می‌آید با اظهار تأسف بسیاری از خانواده‌ها در خواب هستند و به این مسائل بی‌توجه هستند.

مدیرکل پژوهش ستاد عالی مساجد کشور ادامه داد: هر چقدر مردم از اعتقادات و باورهای خود فاصله بگیرند، باید هزینه‌های سنگینی را بپردازیم.

لاور با بیان اینکه ستون اصلی نظام و جامعه، خانواده است، یادآور شد: دشمن برای نابودی جامعه و نظام اسلامی قصد تخریب و نابودی این ستون اصلی را دارد.

وی با اشاره به اینکه در بحث پدافند غیرعامل چند اصل اساسی داریم، گفت: فردی که در حوزه پدافند غیرعامل فعالیت می‌کند، باید در ابتدای امر قائل به جنگ باشد، همچنین پدافند به معنای دفاع و غیرعامل یعنی اجرای عملیاتی که تخریب آن سریع دیده نمی‌شود، است.

مدیرکل پژوهش ستاد عالی مساجد کشور گفت: بانوان نیمی از جامعه و رکن اصلی خانواده‌ها هستند، بنابراین باید به موضوع پدافند غیرعامل توجه کنند.

لاور ادامه داد: با توجه به اهمیت نقش زنان در خانواده دشمن قصد دارد، نقش مادری و همسری این قشر در خانواده‌ها را بگیرد تا چیزی به عنوان خانواده باقی نماند.

وی با بیان اینکه در مواجهه با یک مشکل باید چهار اصل پیش‌بینی، پیشگیری، مدیریت و اصلاح مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: خانمی در خانواده موفق خواهد بود که در مواجهه با مشکلات این چهار اصل را مد نظر قرار دهد.

منبع: فارس

ارسال نظرات
پر بیننده ها