دبیر یادوراه 32 شهید روستای شامکان سبزوار:
دبیر یادوراه 32 شهید روستای شامکان سبزوار بیان داشت: حفظ راه شهدا است و تداوم راه آنان با پایبندی به ارزش ها و ولایتمداری حاصل می شود.
کد خبر: ۸۵۸۶۷۷۰
|
۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، محمد مسکنی در نخستین یادواره 33 شهید دهستان شامکان سبزوار با عنوان "پرستوهای عاشق" در روستای شامکان که  این شهرستان برگزار شد، هدف از برگزاری این مراسم را گرامیداشت شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست.

محمد مسکنی افزود: مهمتر از یاد و خاطره شهید، حفظ راه شهدا است و تداوم راه شهدا با پایبندی به ارزش ها و ولایتمداری حاصل می شود.

وی یادآوری ارزش های دفاع مقدس را مهم دانست و گفت: از مهم ترین وظایف ما در این دوره مقابله با جنگ فرهنگی دشمن با حفظ ارزش های دفاع مقدس است.

برگزاری نمایشگاه پیدا و پنهان، قرائت بخشی از وصیت نامه شهدا، مداحی و بیان خاطرات ایثارگری شهدا از جمله برنامه های جنبی این یادواره بود.

در این یادواره که جمعی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، روحانیون، یادگاران دفاع مقدس، نیرو های نظامی و انتظامی، بسیجیان، مسئولان اجرایی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند از خانواده های معظم تجلیل شد.

گفتنی است اولین یادواره یک سردار (سردار شهید غلامرضا پروانه) و 32 شهید دهستان شامکان سبزوار (ع) شامکان به همت حوزه مقاومت بسیج امام جعفر صادق(ع) سبزوار برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها