رئیس اداره اوقاف استان اردبیل:

نفرات برتر مسابقات قرآن کریم اردبیل معرفی شدند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردبیل از مشخص شدن نفرات برتر مرحله شهرستانی مسابقات رشته مفاهیم شهرستان‌های اردبیل و نمین خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۶۷۷۶
|
۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، رضا ایمانی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردبیل از مشخص شدن نفرات برتر مرحله شهرستانی مسابقات رشته مفاهیم شهرستان‌های اردبیل و نمین خبر داد.

رضا ایمانی صبح امروز در جلسه بررسی برگزاری مسابقات قرآنی در اوقاف شهرستان اردبیل اظهار داشت: نفرات برتر مرحله شهرستانی مسابقات رشته مفاهیم یا معارف شهرستان‌های اردبیل و نمین مشخص و معرفی شدند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات در 17 مهرماه امسال بیان کرد: شرکت‌کنندگان در سطح شهرستان‌های اردبیل و نمین در این دوره از مسابقات شرکت کرده بودند که سرانجام پس از داوری در این زمینه برگزیدگان و منتخبان بخش شهرستانی اعلام شدند.

ایمانی با اشاره به اسامی برگزیدگان این دوره از مسابقات در اردبیل افزود: در شهرستان اردبیل در بخش برادران صادق پویا و علیرضا عباس خوانی و در بخش خواهران اکرم آقایی و سمیه احمدی به ترتیب حائز رتبه‌های برتر این دوره از مسابقات قرآن کریم شدند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردبیل تصریح کرد: در شهرستان نمین در بخش برادران کسی نتوانست امتیاز لازم را کسب کند ولی در بخش خواهران، سونیا مداد آذر نخست و حوریه صبحی و فاطمه انصاری به طور مشترک توانستند رتبه دوم این دوره از مسابقات را کسب و به مسابقات استانی راه یابند.

وی در مورد برگزاری مرحله استانی این مسابقات گفت: برگزیدگان این دوره از مسابقات باید خود را برای شرکت در مرحله استانی آماده کنند که هنوز زمان دقیق آن مشخص نبوده و با معلوم شدن آن به شرکت‌کنندگان اطلاع‌رسانی می‌شود.


ارسال نظرات