رزمایش بزرگ الی بیت المقدس با شرکت گردان‌های امام حسین(ع) و کوثر در شهرستان قروه، برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۸۶۸۴۵
|
۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سعید شعبانی در جلسه هماهنگی برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در شهرستان قروه که روز گذشته در فرمانداری برگزار شد اظهار داشت:رزمایش بزرگ الی بیت المقدس با هدف حفظ توان دفاعی و رزمی نیروهای نظامی و بسیجی و در روزهای هفتم و هشتم ماه جاری با شرکت گردان‌های امام حسین(ع) و کوثر از شهرهای قروه، سریش‌آباد، دزج و دلبران برگزار می شود.

وی با اشاره به لزوم برگزاری این چنین رزمایش‌هایی افزود: با تاکید بر فرامین مقام معظم رهبری در راستای حفظ توان رزمی نیروهای نظامی و باهدف ایجاد آمادگی در بسیجیان و گردان‌های بیت‌المقدس، این رزمایش طی 2 روز برگزار خواهد شد.

شعبانی خاطر نشان کرد: در این رزمایش، گردان‌های بیت‌المقدس، دفاع از کوی و برزن، عملیات پاکسازی و آرام‌سازی، مأموریت پدافند غیرعامل، مأموریت امداد و نجات را تمرین می کنند.

وی در ادامه با اشاره به تلاش دشمنان برای جلوگیری از نشر تفکر انقلاب اسلامی در دنیا، خاطرنشان کرد: دشمن در سال‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی، تمامی تلاش خود را به کار بست تا از خارج و داخل با جنگ سخت به نظام ما ضربه بزند، اما موفق نشد و این ناکامی و شکست‌ها تاکنون ادامه دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه، با اشاره به اینکه امروز که دست دشمن از همه عرصه‌ها کوتاه شده است، تصریح کرد: قداره‌بندان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، امروز در پوشش جنگ نرم علیه ملت ایران وارد مبارزه شده‌اند تا روحیه انقلابی را از آنان سلب کنند اما این حربه هم راه به جایی نخواهد برود.

شعبانی، پیام این رزمایش به جهان را حضور موثر و همیشگی ملت ایران در جبهه نظامی و فرهنگی اعلام کرد و گفت: دشمنان همواره از این نکته اصلی غافل هستند که مردم ایران، خود صاحبان اصلی انقلاب خویش هستند و آنان هیچ گاه نمی‌توانند مردم ما را در مقابل انقلابی قرار دهند که خود صاحب آن هستند.

ارسال نظرات