مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح در نشستی با اصحاب رسانه بمناسبت هفته بسیج دانش آموزی گفت : وحدت ، ولایت مداری ، بصیرت و مردم مداری نقطه تقابل با فتنه و توطئه دشمنان داخلی و خارجی است .
کد خبر: ۸۵۸۶۸۵۷
|
۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج ؛سید محمدلطیف ارجمند در نشست مطبوعاتی که به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی برگزار شدبا بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران امتداد قیام امام حسین(ع) است با این تفاوت که مردم ما در انقلاب اسلامی ولایت مدار تر از مردم آن زمان در قیام امام حسین(ع) بوده است گفت : بی بصیرتی خواص از صدر اسلام تا کنون بر هیچ کس پوشیده نیست و مردم ایران اسلامی بی بصیرتی و فتنه برخی از خواص را بعد از انقلاب بخصوص فتنه 88 را فراموش نخواهند کرد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: علت مخالفت آمریکا با کشور ما اسلامیت و همچنین رهبری نظام جمهوری اسلامی ایران است و چون منافعش را در خطر دید جنگ هشت سال دفاع مقدس را شروع کرد که با رهبری اما خمینی(ره)، شجاعت رزمندگان و روحیه شهادت طلبی که در بین مردم وجود داشت در این جنگ حق علیه باطل پیروز و سربلند بیرون آمدیم.

ارجمند ابراز داشت وحدت ، ولایت مداری ، بصیرت و مردم مداری نقطه تقابل با فتنه و توطئه دشمنان داخلی و خارجی است .

وی با بیان اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد  464 دانش آموز وجود دارد گفت :هشت آبان ماه سالروز شهادت حسین فهمیده است و این روز یادآور حماسه جاویدان و شجاعانه دلاور مردانی است که با وجود سن کم افتخارات بزرگی برای کشور کسب کردند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه هفته بسیج دانش آموزی از 8 آبان تا 13 آبان نامگذاری شده است، عنوان کرد: شعار امسال ،دانش آموز بسیجی، حماسه ساز امروز و آینده ساز فردا است.

ارجمند خاطرنشان کرد: در هفته بسیج دانش آموزی نیز 17 برنامه در استان برگزار خواهد شد که  به صورت جزئی بیش از 100 برنامه اجرا خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد:مراسم زنگ ایثار و شجاعت در مدارس استان، اجرای پدافند غیرعامل ،اعزامدانش آموزان به مشهد شلمچه ،انتشار بیانیه مشترک بسیج دانش آموزی ، عطرافشانی قبور شهدای دانش آموز، دیدار با نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه، تجلیل از نخبگان علمی دانش آموز، دیدار با خانواده های شهدای دانش آموز ، ترویج اقتصاد مقاومتی ،حضور سازمان یافته بسیجیان با یونی فرم مشخص در راهپیمایی و ایجاد حلقه های صالحین با حضور 22 هزار دانش آموز از جمله مهمترین  برنامه هایی است که طی این هفته در استان اجرا می شود.

ارجمند ادامه داد: 11 هزار و 464 دانش آموز دختر و پسر تحت عنوان قرارگاه راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور از جمله شلمچه اعزام خواهند شد که از جمله اهداف این اعزام را آشنایی و تبیین درس آمادگی دفاعی و مناطق جنگی ، روایت اتفاق های افتاده در 8 سال جنگ تحمیلی توسط راویان برای آشنایی بیشتر با عملیات های نظامی  عنوان کرد .

ارسال نظرات