دریادار سیاری:

اقتدار ایران در دریاهای آزاد، نشان‌دهنده بین‌المللی بودن نیرو دریایی است

فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران نشان دادن اقتدار جمهوری اسلامی در دریاهای آزاد را نشان‌دهنده بین‌المللی بودن این نیرو دانست.
کد خبر: ۸۵۸۶۸۵۹
|
۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، دریادار حبیب‌الله سیاری پیش از ظهر امروز در مراسم استقبال از ناو گروه اعزامی ایران به آستراخان روسیه در بندر انزلی اظهار کرد: توانمندی این دریادلان در دریانوردی در شرایط پرتلاطم نشان‌دهنده مهارت، آموزش آنان و نیز عظمت دریا است.

وی از اعزام و بازدید نیروی دریایی از بنادر اقیانوس اطلس در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در آینده شاهد پیشرفت بیشتری در نیروی دریایی کشور خواهیم بود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران، عرصه ماموریت ایران را بین‌المللی خواند و گفت: نیروی دریایی ارتش، نظامی، علمی، سیاسی و بین‌المللی است.

دریادار سیاری نشان دادن اقتدار جمهوری اسلامی در دریاهای آزاد را نشان‌دهنده بین‌المللی بودن این نیرو دانست و افزود: توانمندی و توان نیروهای مسلح در تمام عرصه‌ها و ارتباط با کشورهای منطقه و فرامنطقه موجب شده تا مذاکره‌کنندگان ایرانی با اقتدار حضور یابند و مذاکرات خود را به نتیجه برسانند.

در این مراسم از کارکنان، فرماندهان ناوهای اعزامی و نیز بازنشستگان و خانواده های معظم شهدای نیروی دریایی توسط استاندار گیلان و فرمانده نیروی دریایی ارتش تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است؛ ناوگروه صلح و دوستی اعزامی به کشور روسیه متشکل از ناوشکن دماوند و ناوهای موشک‌انداز جوشن و پیکان در 26 مهرماه امسال به طرف بندرآستراخان حرکت کرد و امروز وارد بندر انزلی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار