امام جمعه هرات در منطقه رزمایش الی بیت المقدس شهرستان خاتم
حجه الاسلام والمسلمین جعفری امام جمعه محترم شهر هرات در جمع بسیجیان در منطقه عمومی رزمایش الی بیت المقدس از بسیج به عنوان عامل ایجاد لرزه بر اندام دشمنان یاد کرد .
کد خبر: ۸۵۸۶۹۳۳
|
۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج از یزد؛صبح امروز همزمان با دومین روز از اجرای رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در شهرستان خاتم حجه الاسلام والمسلمین جعفری امام جمعه محترم شهر هرات و دیگر مسئولین با حضور در جمع گردان های عمل کننده در رزمایش از نزدیک با نحوه اجرای رزمایش آشنا شدند .

ایشان در مراسم صبحگاه اقتدار با بیان اینکه بسیج برگرفته از توده مردمی است که مدال سربازی امام زمان ( عج ) را بر گردن دارند از بسیج به عنوان لشکر مخلص خدا یاد کرد که بدون هیچ چشم داشت و توقعی به ندای ملکوتی امام راحل لبیک گفتند .

حجه الاسلام والمسلمین جعفری داشتن روحیه از خودگذشتگی ، جهاد و شهادت را رمز پیروزی انقلاب اسلامی و زمین گیر شدن دشمن در عرصه جنگ سخت عنوان کرد .

وی در ادامه به تلاش و فعالیت های گسترده دشمن در زمینه جنگ نرم و راه اندازی شبکه های ماهواره ای فارسی زبان در راستای ترویج فرهنگ غرب و بی بند و باری اشاره کرد و به بیان مضررات استفاده از شبکه های اجتماعی و دجال واره پرداخت .

محمد علی جعفری در ادامه با اشاره به هفته استکبار ستیزی یاد و خاطره شهید حسین فهمیده را گرامی داشت و از ایشان به عنوان الگو و اسوه از خودگذشتگی ، دفاع از ارزش ها و مبارزه با ظلم یاد کرد .
ارسال نظرات