مبارزه با توطئه های دشمن از جمله کارهای بزرگی است که باید با آن ها مقابله کرد و احزاب سیاسی نیز از ایجاد اختلاف و تفرقه خودداری نمایند و ملت ایران با تبعیت از رهبری در مقابل زیاده خواهی های دشمنان اسلام ایستادگی می کنند.
کد خبر: ۸۵۸۶۹۵۱
|
۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرج ضمن اشاره به اتحاد در جمهوری اسلامی اظهار داشت: ملت ایران باید با هم متحد و منسجم باشند که این خود یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری می باشد.

وی افزود: مبارزه با توطئه های دشمن از جمله کارهای بزرگی است که باید با آن ها مقابله کرد و احزاب سیاسی نیز از ایجاد اختلاف و تفرقه خودداری نمایند و ملت ایران با تبعیت از رهبری در مقابل زیاده خواهی های دشمنان اسلام ایستادگی می کنند.

امام جمعه کرج با اشاره به دشمنی های امریکا با ملت ایران گفت: این دشمنی ها صرفاً مختص به دوران پیروزی انقلاب اسلامی نیست بلکه بیش از 60 سال است که با طرح توطئه های بسیار علیه ایران قصد براندازی آن را دارد و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان توسط امام به انقلاب دوم نامیده شد که از دستاوردهای بزرگ در جهت پایداری انقلاب اسلامی شناخته شد.

وی به شماری از اقدامات امریکا علیه ایران اشاره کرد و گفت:امریکا با تولید فیلم های ضد ایرانی، حمایت از صدام، حمله ناگام نظامی به طبس، حمایت از تروریست و دیگر توطئه ها قصد دشمنی با ایران را دارد تا بتواند ایران را به زانو درآورد که با وجود این اوضاع نباید دست دوستی با امریکا دراز کرد و آن را مورد اعتماد دانست.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به حمله ناکام نظامی به طبس گفت: شن های صحرای طبس موجب شد این حمله ناکام بماند ولی با این حال دشمنان اسلام ساکت ننشستند و اقدام به محاصره اقتصادی ایران نمودند که با این وجود ملت ایران در شرایط تحریم نیز به دستیابی به دانش فراوان دست زدند که این خود اقتدار آن ها  را نشان می دهد.

وی عملی ساختن نامه رهبری در خصوص برجام را مهم دانست و گفت: توافقات هسته ای ذره ای از عدم اعتماد دانستن امریکا کم نمی کند و دو اصل اتحاد و انسجام از عصاره های نامه مقام معظم رهبری است.

امام جمعه کرج از مبارزه با ظلم به عنوان امری فطری یاد کرد و گفت: شعار مرگ بر امریکا هیج گاه نباید فراموش شود و مبارزه و دشمنی با آمریکا بزرگ‌ترین کاری است که باید انجام شود چراکه با ترویج شیعه انگلیسی قصد براندازی این نظام را دارد.

وی ضمن اشاره به سالروز شهادت شهید حسین فهمیده عنوان کرد: نحوه شهادت شهدای دانش آموز و حال وهوای روزهای جنگ باید برای دانش آموزان بازگو شود تا شعار مرگ بر امریکا برای نسل جوان تضعیف نشود.

امام جمعه کرج ضمن محکومیت جنایات آل سعود عنوان کرد: در صورتیکه حکم اعدام آیت الله نمر صادر گردد جهان اسلام ساکت نخواهد نشست و حکومت آل سعود بر این توجه کند و عاقلانه بیندیشد چراکه زمینه فروپاشی خود را فراهم کرده است.

وی در ادامه با تاکید بر امور فرهنگی حاکم بر جامعه گفت: دشمنان در تلاش هستند اعتقادات دینی نظام اسلامی را مورد هدف قرار دهند که از این رو وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که یک سازمان فرهنگی است  باید زیر ساخت های لازم را در جهت حفظ مبانی دینی و فرهنگی جامعه اسلامی فراهم آورد.

آیت الله حسینی همدانی بر افزایش تبلیغات غیر فرهنگی در ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان بر روی دانش آموزان سرمایه گذاری می کنند تا با تبلیغات غیر فرهنگی به ترویج تهاجم فرهنگی و جنگ نرم بپردازد که این خود یک مسئله بسیار مهم در حوزه فرهنگ کشور است.
ارسال نظرات