امام جمعه موقت رشت:

شعار «مرگ بر آمریکا» مانیفست مقابله جامعه بشری با ظلم است

امام جمعه موقت رشت شعار «مرگ بر آمریکا» را چکیده و مانیفست مقابله جامعه بشری با ظلم دانست و گفت: آمریکا به دنبال دو قطبی‌ ‌کردن جامعه است و در 13 آبان ملت ابران پاسخ محکمی به استکبار می‌دهد.
کد خبر: ۸۵۸۶۹۵۷
|
۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد عبدالله‌زاده پاشاکی، در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، با اشاره به میزان دین‌داری، اظهار کرد: مردم از لحاظ باورها و اعتقادات به سه دسته تقسیم می‌شوند. دسته اول عیار ایمانشان بالاست و مسلمان واقعی هستند، اما دسته دوم باورها و عقایدشان نسبت به توحید و معاد ضعیف است.

وی با تصریح بر اینکه فرد دیندار باید طبق قرآن شناخته شود، افزود: گروهای تکفیری و داعش دیندار نیستند و اگر کسی نسبت به دین جاهل باشد دین خود را به راحتی رها می‌کند.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به اینکه هرکس می‌خواهد حسینی (ع) باشد نباید با یزید بیعت کند، اظهار کرد: امام (ره) و مقام معظم رهبری با یزید زمان بیعت نکردند.

حجت الاسلام عبدالله زاده اعدام شیخ نمر را محکوم کرد و یادآور شد: جای تاسف دارد که یک کشور اسلامی مانند عربستان کارهای ناشایست و دور از انسانیت در یمن و بحرین و... انجام می‌دهد، اما ایران را متهم به دخالت سیاسی می‌کند. خوشبختانه امروز مردم مسلمان عربستان آگاه شده‌اند و لذا دولت عربستان باید از عاقبت صدام درس بگیرد، زیرا خون انسان‌های بی‌گناه دشمن را ذلیل می‌کند.

وی با اشاره به 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبارستیزی گفت: 13 آبان دانشجویان پیرو خط امام شیطان را از کشور بیرون کردند و امروز باید مواظب باشیم آمریکا به کشور نفوذ نکند.

خطیب موقت رشت شعار «مرگ بر آمریکا» را چکیده و مانیفست مقابله جامعه بشری با ظلم دانست و خاطرنشان کرد: آمریکا به دنبال دو قطبی‌ ‌کردن جامعه است و در 13 آبان ملت ابران پاسخ محکمی به استکبار می‌دهد.

حجت الاسلام عبدالله زاده، آمریکا را غیرقابل اعتماد و عهدشکن معرفی کرد و گفت: آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان، بزرگترین ظالم و جنگ افروز است که همواره به دنبال اسلام هراسی است.

وی با بیان دشمن درصدد اخلاف افکنی و نفوذ در کشور است، گفت: اکنون به جایی رسیده‌ایم که آمریکا از حضور ایران در نشست وین در خصوص سوریه استقبال می‌کند.

امام جمعه موقت رشت در پایان با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی و توصیه به شناخت اسلام از طریق قرآن کریم، گفت: هر کس دینش را از قرآن کریم بگیرد اگر کوه‌ها متلاشی شوند ایمانش از بین نمی‌رود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار