صبح دیروز مرحله اول رزمایش الی بیت‎المقدس در موقعیت سردار شهید محمد رفیعیان شهرستان بهاباد آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۸۶۹۵۹
|
۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد: فرمانده سپاه بهاباد در مراسم آغاز این رزمایش گفت: بسیج و روحیه بسیجی یعنی همیشه آماده بودن و در خط امام و رهبری گام برداشتن است.

سرگرد پاسدار احمد حاجی زاده  ادامه داد: به همین خاطر با هدف سنجش میزان آمادگی بسیجیان بهاباد رزمایش الی بیت‌المقدس شهرستان به مدت دو روز از امروز در منطقه عمومی سردار شهید محمد رفیعیان  بهاباد در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه در این رزمایش دو گردان  از بسیجیان بهاباد به مدت دو شبانهروز در محل موقعیت شهید رفیعیان  حضور دارند افزود: به لطف خدا و وجود روحیه ولایتمداری در بین آحاد مردم به ویژه بسیجیان در اوج آمادگی کامل به سر می‌بریم.

فرمانده سپاه بهاباد افزود: در طول برگزاری رزمایش، بسیجیان و رزمندگان با امداد و نجات، آشنایی با سلاح و کمین و ضد کمین و مسائل مورد نیاز آشنا میشوند.

وی با اشاره به اینکه روحیه نشاط و بالندگی در بین جوانان بسیجی موج میزند افزود: آنچه توانسته انقلاب اسلامی را به انقلابی جهانی مبدل کند وجود همین روحیه در بین مردم است.

حاجی زاده مدت زمان برگزاری رزمایش را دو روز اعلام کرد و با اشاره به انجام اقدامات اولیه و مقدماتی پیش از برگزاری رزمایش ها، گفت: به بسیجیان حاضر در این رزمایش آموزش های لازم داده شده و آنان قبل از حضور در رزمایش، میدان تیرکامل، تست های آمادگی جسمانی و مهارت های مورد نظر رزمایش را کسب کرده اند.

 

ارسال نظرات