دوره آموزش مقدماتی خبرنگاران افتخاری بسیج با حضور بیش از 120نفر تا آخر این ماه در اردبیل برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۸۶۹۶۷
|
۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، دوره آموزش مقدماتی خبرنگاران افتخاری بسیج با حضور بیش از 120نفر تا آخر این ماه در اردبیل برگزار می شود.
سرپرست خبرگزاری بسیج استان از عضویت بیش از 120 نفر در باشگاه خبرنگاران افتخاری بسیج خبر داد و گفت : با اطلاع رسانی خوبی که در سطح استان انجام شد خیل علاقمندان به بسیج و امر اطلاع رسانی با عضویت در باشگاه خبرنگاران بسیج استان به عضویت این باشگاه درآمده اند و انتظار می رود این تعداد تا زمان برگزاری دوره به 150نفر برسد.

روحی هدف از تشکیل این باشگاه را پوشش حداکثری اخبار بخصوص اخبار مربوط به بسیج بیان کرد و افزود : خبرگزاری بسیج با اهداف متعالی و در گام اول به منظور انعکاس خدمات بسیج و در گام دوم به منظور پوشش حداکثری اخبار و وقایع جامعه ، ایجاد شده است و به لطف خداوند روز به روز در حال رشد و گسترش و بالندگی است و با راه اندازی باشگاه خبرنگاران افتخاری بسیج در استان و همزمان در سراسر کشور شاهد تحولی چشمگیر درامر اطلاع رسانی و عرصه خبر خواهیم بود.

رحیم روحی با تقدیر و تشکر از خبرنگاران حرفه ای استان ادامه داد : اکثر عکاسان خبری و خبرنگاران حرفه ای و نیمه حرفه ای استان ، در باشگاه خبرنگاران افتخاری بسیج استان ثبت نام کرده اند که جا دارد از همه این عزیزان به خاطر همراهی و یاری رساندن به مجموعه بسیج تقدیر و تشکر کنم.

سرپرست خبرگزاری بسیج در اردبیل با بیان برنامه های آینده این خبرگزاری در استان گفت: در آینده ای نزدیک شاهد تحولات خوبی در سطح استان خواهیم بود و بر اساس پیش بینی های انجام شده سعی خواهیم کرداز همه توان بسیج برای ارتقاء و به روز رسانی اخبار خبرگزاری استفاده کنیم.

روحی با اشاره به شعار سال و رهنمود مقام معظم رهبری ، یکی دیگر از برنامه های خبرگزاری بسیج در استان را ایجاد ارتباط تنگاتنگ با ادارات و نهادهای خدمتگذار استان به ویژه ، روابط عمومی ها به منظور انعکاس اخبار و خدمات این نهاد ها بیان کرد و گفت: از همه خدمتگذاران ملت فهیم در روابط عمومی های ادارات سازمان ها و نهادهای استان استدعا دارم ، در راستای عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب دست یاری ما را به گرمی بفشارند و در این راه یاریگر ما باشند.

سرپرست خبرگزاری بسیج اردبیل در پایان گفت : خبرگزاری بسیج از طریق سامانه پیام کوتاه 66000450333 و رایانامه basij.agency@gmail.com و نمابر شماره 33719545-045 آماده دریافت اخبار و گزارش ها و مصاحبه های عزیزان می باشد.

ارسال نظرات