به منظور ارتقاء بینش سیاسی بسیجیان ناحیه روح الله اقدام به برگزاری نشست سیاسی با حضور برادران بسیجی و کارشناس مسائل سیاسی هژبری در منطقه رزمایش الی بیت المقدس نمود.
کد خبر: ۸۵۸۶۹۷۹
|
۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: این نشست در موقعیت شهید رشیدی برگزار شد و برادر هژبری کارشناس مسائل سیاسی در این نشست گفت: در زمان صدر اسلام اکثریت ناآگاه باعث انحراف مسیر حقیقی اسلام شدند. افرادی که تحلیل نداشتند و جریانهای ناآگاه را نمی شناختند برای آنها اهمیتی نداشت که چه کسی حاکم بشود. جریان نفوذی ضربه خودش را وارد کرد و مسلمانان حقیقی ضربه خوردند و حادثة غدیر را تحریف کردند.

وی بیان کرد: بررسی کنید ببینید کسانی که چهل پنجاه سال زیر چتر آمریکا بودند الان کجا هستند؟آیا ما روزی زیر یوغ آمریکا نبودیم؟ما حتی نمی توانستیم یک فشنگ تولید کنیم ولی جایی رسیده ایم موشکهای ما کیلومترها زیر زمین مخفی شده است و موشکهایی داریم که در دنیا فقط دو کشور آنها را دارند روسیه و آمریکا؛ مواظب باشید یک عده می خواهند آمریکا را به کشور برگردانند.

هژبری گفت: در استعمار قدیم به کشورها حمله می کردند و کشورها را استعمار می کردند ولی الان استعمار فرانو است در کشورها افرادی را نفوذ می دهند که به نفع استکبار عمل کند. هوشیار باشید که یک جریان نفوذی در حال شکل گیری است. زمانی جریان نفوذی در کشور ما نفوذ کرد و منجر به کشته شدن هفتاد و دو تن از بهترین افراد کشور شد. بنی صدر می شود عامل نفوذی آمریکا و آن ضربات را به انقلاب وارد کرد.

وی با اشاره به قیام و شهادت امام حسین(ع) و پیامهای قیام آن حضرت گفت: امام حسین(ع) می دانستند که شهید می شوند پس چرا با این وجود اهل بیت و فرزندان خود را به کربلا می برند؟ برای اینکه قیام امام حسین(ع) دو تا نیمه داشت یک قسمت شهادت امام حسین(ع) بود و قسمت دیگر مأموریت خواهرش زینب(س) که پیام رسانی اهدف قیام امام حسین(ع) بود.

حسینی به معنای حقیقی کسی است که پشت علم آقا است؛ حسینی حقیقی کسی است که نسبت به یزید زمان یعنی آمریکا نفرت دارد.

امام حسین(ع) فرمودند مثل من بیعت نمی کند با کسی که مثل یزید است، امام حسین(ع) نیامده کربلا که ما چند روزی سینه بزنیم بعد هم برویم سال آینده؛ امام حسین(ع) آمد کربلا خلق پیام کرد که یکی از بزرگترین پیامهای عاشورا، عدم پذیرش ذلت سیاسی است. عدم پذیرش ذلت سیاسی است «هیهات منا الذلّه » این پیام امام حسین(ع)است.

کارشناس سیاسی مطرح کرد: حال ما برویم با ام الفساد غرب، شیطان بزرگ مذاکره کنیم، آمریکا که الان همه دنیا او را می شناسد؛ الان یمن بیدار شده و شعارش این است الله اکبر، الموت لآمریکا، الموت لاسرائیل، الموت لآل سعود؛ دنیا را ما بیدار کردیم حالا برویم بخوابیم.

وی گفت: دو سال پیش آقا به ما گفتند هسته ای بهانه است، بعدش موشکی را بهانه می کنند، بعدش حقوق بشر را مطرح می کنند، موشک عماد آزمایش شد بعد گفتند سازمان ملل چه می کنیم. بعد آمدند در مورد حقوق بهائیت صحبت کردند، حقوق بشر در ایران رعایت نمی شود، صهیونیستها حقوق بشر را رعایت می کنند؟! یک نوجوان دوازده سیزده ساله را دورش را می گیرند و به او تیراندازی می کنند. خود آمریکائیها با سیاه پوستها چکار می کند؟! مردم یمن بشر نیستند؟! مردم بحرین بشر نیستند؟! امام حسین(ع) پیامش این است که مرگ با عزت بر زندگی ذلیلانه ارجحیت دارد. ایثار، توکل، شجاعت، صبر و استقامت، عمل به تکلیف، غیرت دینی، وفا، وفاداری که مظهر وفاداری در کربلا ابالفضل است. من آب بخورم امام حسین(ع)تشنه باشد، من آب بنوشم فرزندان حسین(ع) تشنه باشند آب را بر روی آب می ریزد. عمر سعد برایش نامه می فرستد و ایشان می فرمایند که نانجیب می خواهی من را از خیمة حسین(ع) دور کنی؟در تاریخ کربلا آمده که حضرت ابالفضل حتی یک قدم از امام حسین(ع) جلوتر نرفت، مطیع ولایت بودن همین است.

 

ارسال نظرات