مسئول بسیج سازندگی خراسان‌رضوی خبر داد

کسب رتبه نخست استان در حوزه اقتصاد مقاومتی در کشور

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌رضوی از کسب رتبه نخست استان در حوزه تدوین برنامه‌هایی با محوریت اقتصاد مقاومتی در سطح کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۶۹۸۵
|
۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مجتبی کیمیایی یکی از اهداف تشکیل بسیج سازندگی را محرومیت‌زدایی، اجرای پروژه‌های زود بازده، برگزاری اردوهای جهادی در جهت خدمت رسانی به مناطق محروم دانست.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی همواره فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار می‌دهد، افزود: یکی از مسائلی که چند سالی است مقام معظم رهبری به آن تاکید دارند مسئله اقتصاد مقاومتی است که در این راستا بسیج سازندگی از سال 92 به صورت ویژه به مسئله اقتصاد مقاومتی ورود پیدا کرده است.

رئیس بسیج سازندگی خراسان‌رضوی از کسب رتبه نخست این استان در حوزه تدوین برنامه‌هایی با محوریت اقتصاد مقاومتی در سطح کشور خبر داد و تصریح کرد: در نیمه‌نخست امسال از سوی بسیج سازندگی استان مبلغ 12 میلیارد تومان تسهیلات به حوزه اقتصاد مقاومتی تخصیص پیدا کرد.

کیمیائی به میزان اعتبارات تخصیص یافته به حوزه صنایع تبدیلی اشاره کرد و گفت: در نیمه نخست امسال به عرصه صنایع تبدیلی از سوی بسیج سازندگی خراسان رضوی مبلغی افزون بر 24 میلیارد ریال تسهیلات اختصاص یافته که پیش‌بینی می‌شود همین میزان مبلغ تا پایان سال به صنایع تبدیلی اختصاص پیدا می‌کند.

وی به برنامه‌های در دستور کار بسیج سازندگی برای حاشیه شهر مشهد اشاره و تصریح‌کرد: از ابتدای امسال 182 باب مسجد در حاشیه شهر مشهد توسط بسیج سازندگی بازسازی و مرمت شده که از این تعداد 50 مسجد افتتاح شده‌ است.

رئیس بسیج سازندگی خراسان رضوی بیان‌کرد: همچنین زیبا‌سازی و نورپردازی 47 مسجد در حاشیه شهر مشهد با انعقادقرار دادی با قرارگاه قرب کوثر انجام می‌شود.شود

کیمیائی احداث زمین ورزشی، بازسازی مدارس و طرح‌های اشتغال‌زایی برای خانواده‌های بی سرپرست و بدسرپرست را از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی خراسان رضوی برای حاشیه شهر مشهد برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار